درخواست آمبولانس خصوصی با اپلیکیشن آسپرین24

درخواست آمبولانس خصوصی

نحوه درخواست آمبولانس خصوصی از طریق اپلیکیشن آسپرین۲۴ 

یکی از بخش های اپلیکشن آسپرین۲۴ درخواست انواع آمبولانس خصوصی متناسب با نیاز بیماران می باشد.

با انوع آمبولانس خصوصی آشنا شوید!

هر فردی ممکن است روزی به درخواست آمبولانس نیاز داشته باشد. در شرایطی بحرانی، تصمیم گیری و انتخاب بهترین راه حل در کوتاه ترین زمان حیاتی است! 

اگر عزیزی دارید که هر لحظه نگران سلامتی او هستید از طریق اپلیکیشن آسپرین۲۴ مشخصات بیمار، کودک یا سالمند مورد نظر را (از جمله سن ، سابقه بیماری ، حساسیت های دارویی) ثبت کنید، تا در مواقع نیاز در کمترین زمان بتوانید خدماتی از جمله درخواست آمبولانس یا درخواست پزشک و پرستار را دریافت کنید!

اپلیکیشن آسپرین۲۴ نیاز های پزشکی، پرستاری، دارویی و درخواست آمبولانس را به کسانی که نگران سلامت خود و اطرافیانشان هستند ارائه می دهد.

اگر شما هم برای نگران سلامت افراد خانواده خود هستید و تصمیم گیری در شرایط بحرانی را مهم می دانید از اپلیکیشن آسپرین۲۴ یا وبسایت آسپرین۲۴ برای ثبت مشخصات عزیزانتان استفاده نمایید!

نحوه درخواست آمبولانس خصوصی در آسپرین ۲۴  :    

  • نصب اپلیکیشن آسپرین ۲۴
  • افزودن بیمار و ذخیره مشخصات عزیز از جمله سن، سابقه بیماری و …
  • ذخیره آدرس های منتخب از قسمت پروفایل من

وتمام…

حالا هر موقع که احتیاج به آمبولانس داشته باشید، فقط با چند کلیک ساده میتوانید برای عزیزانتان درخواست آمبولانس بدهید.

برای درخواست آمبولانس لازمه اول نوع آمبولانس مشخص شود، بعد عزیزی که قبلا ثبت نام کردید را انتخاب و در آخر هم موقعیت مکانی ثبت شده را از میان آدرس های منتخب مشخص کنید.

بعد از پاسخ شرکت های آمبولانسی موجود، میتوانید یکی از آن ها رو بر حسب مسافت و امتیاز انتخاب نمایید.

خدمات آمبولانس اپلیکیشن آسپرین۲۴ برای کسانی که از نظر سلامتی در خطر هستند و یا در حین حمل و نقل به تجهیزات پشتیبان احتیاج دارند، پیشنهاد می شود.

 آمبولانس های خصوصی می توانند جهت تسریع در انتقال به مراکز درمانی از خطوط ویژه شهری جهت سرعت بخشی در انجام ماموریت های محوله و نجات جان بیماران استفاده نماید.در کنار درخواست آمبولانس می توان از خدمات پزشکی و پرستاری نیز جهت رفاه حال بیماران در هنگام انتقال  به مراکز درمانی استفاده کرد.

 

آشنایی با انواع آمبولاس:

آمبولانس اکونومیک:

آمبولانسی که جهت حمل و نقل بیماران غیر اورژانسی طراحی شده است.

از این آمبولانس به منظور انتقال بیمارانی که وضعیت پایدار دارند و نسبتاً هوشیار هستند استفاده می شود.

آمبولانس تیپ تشریفات:

این نوع آمبولانس مجهز به تجهیزات مراقبت های ویژه برای انتقال بیماران بد حال طراحی شده اند.

آمبولانس تیپ تشریفات جهت حمل و نقل، درمان های اولیه و پایش بیماران طراحی و تجهیز شده است.

مثلا برخی خانواده ها برای انتقال بیماران اعصاب و روان و مبتلايان به مصرف مواد مخدر صنعتي، با معضل انتقال اين بيماران به مراکز درماني مواجه مي باشند، برخی مراکز آمبولانس مجهز به واحدهاي تخصصي انتقال بیماران اعصاب و روان می باشند.

آمبولانس های ICU:

گروهی از آمبولانس ها با نام آمبولانس های آی سی یو دار هستند که برای انتقال بیماران با شرایط خاص و در گروه های سنی مختلف قابل استفاده می باشد. این آمبولانس های ویژه با کادر مجرب و متخصص پزشکی به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند و دارای تجهیزات کاملی می باشد از جمله ی این امکانات می توان به آمبولانس های ویژه، نوزادان و… اشاره کرد.

آمبولانسVIP:

یکی دیگر از انواع آمبولانس ها، آمبولانس VIP می باشد که مجهز به کادر پزشکی و پرسنل درمانی می باشد. لازم به ذکر است  ک این نوع آمبولانس در زمان کمتری به محل درخواست اعزام خواهد شد. 

هلیکوپتر امداد:

یکی از وسایلی که برای امداد و نجات بیماران و آسیب دیدگان تعبیه شده است، استفاده از هلیکوپتر امداد می باشد، به طور کلی هلیکوپتر امداد و نجات یا اورژانس هوایی وظیفه ی انتقال هوایی بیماران را به نقاط مختلف کشور بر عهده دارد، این امداد رسانی حالت های مختلفی دارد که به شرایط بیمار بستگی دارد. یکی از مهم ترین موارد استفاده از این هلیکوپترها توانایی عبور آن ها از مناطق صعب العبور می باشد.

آمبولانس نوزاد:

آمبولانس حمل نوزاد جز آمبولانس هایی است که تقریبا مجهز به تجهیزات آمبولانس آی سی یو ( ICU ) میباشد با این تفاوت که آمبولانس حمل نوزادان مجهز به دستگاه انکوباتور نیز می باشد.

آمبولانس خصوصی

*آسپرین بیست و چهار، اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی و دارویی آنلاین*

 

 

صفحه اینستاگرام آسپرین ۲۴ را جهت دریافت آخرین ویدئو ها و اخبار دنبال کنید. 

 

مطالب مرتبط :

اپلیکیشن آسپرین ۲۴ منتشر شد. 

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی

لینک دانلود اپلیکیشن از بازار

لینک نصب نسخه وب اپ (برای کاربران IOS )

با انواع آمبولانس A,B,C آشنا شوید!

با آمبولانس ICU و CCU بیشتر آشنا شوید

آمبولانس نوزاد

هر آنچه درباره آمبولانس هوایی باید بدانید

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

درخواست آمبولانسمقالاتمقالات ویژه

Aspirin24آسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آشنایی با انواع آمبولاسآمبولانسآمبولانس icuآمبولانس mآمبولانس اکونومیکآمبولانس تیپ تشریفاتآمبولانس حمل نوزادآمبولانس خصوصیآمبولانس نوزادآمبولانس های ICUاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن آسپرین24اپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلایناسپرین 24استخدام پرستار خصوصیانتقال بیماران اعصاب و روانبیماران اعصاب و روانپرستار سالمندپرستار متخصص خصوصیپرستارکودکپرستاریتجهیزات پزشکیتخصص پرستارتعرفه آمبولانسداروداروخانه مجازیدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست آمبولانس خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پزشک و پرستارنحوه درخواست آمبولانسهلیکوپتر امداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram