تقویت حافظه با داروی جینکوبیلوبا و کپسول امگا3

تقویت حافظه

ویتامین ها و اسیدهای چرب باعث کاهش سرعت ابتلا به آلزایمر و بهبود و تقویت حافظه می شوند. مواد مغذی و ویتامین ها شامل  ویتامین B-12 ، مکمل های گیاهی و اسیدهای چرب امگا ۳ به عملکرد هرچه بهتر مغز کمک میکنند. در پایان این مطلب به روش تقویت حافظه با داروی جینکوبیلوبا و کپسول امگا۳ میپردازیم. 

ویتامین های موثر در بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه عبارت اند از:

_ ویتامین B

بهترین ویتامین ها برای سلامتی مغز ویتامین های گروه B هستند.

ویتامین های گروه B که در متابولیسم مغز شرکت می کنند شامل فولیک اسید ، ویتامین B12 و B6 هستند.

با مصرف یک رژیم متنوع غذایی متشکل از منابع حیوانی و گیاهی میتوان ویتامین B بدن را تامین کرد اما در مواردی مانند زنان حامله یا افراد گیاهخوار مصرف ویتامین B-Complex یا نوع خاصی از ویتامین B مثل فولیک اسید توصیه می گردد.

_ ویتامین c :

علاوه بر ویتامین های گروه B ، ویتامین C به دلیل فعالیت آنتی اکسیدانی زیاد می تواند به سلامت مغز نیز کمک کند. بر طبق مطالعات یک رژیم غذایی ناکافی از ویتامین c میتواند در عملکرد های شناختی مغز تاثیر منفی بگذارد.

مکمل‌ها و قرص های ویتامین C معمولا در برگیرنده این ویتامین  به شکل اسید اسکوربیک هستند که فراهمی زیستی معادل طبیعی اسید اسکوربیک در مواد غذایی مانند آب پرتقال و کلم بروکلی را دارد.

_ روغن ماهی

مکمل های روغن ماهی منبع غنی از مهم ترین اسید های چرب و امگا۳ میباشد. این اسیدهای چرب با بسیاری از مزایای سلامتی ، از جمله بهبود سلامت مغز مرتبط هستند.

داروی گیاهی جینکوبیلوبا

جینکوبلوبا

 

از دست دادن حافظه با بالاتر رفتن سن بسیاری از ما را نگران می کند. بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای تقویت حافظه خود با مکمل های حافظه ، ویتامین های حافظه هستند.

داروی جینکوبلوبا دارویی گیاهی با اثرات درمانی متعدد میباشد که یکی از موثرترین ترکیبات را در زمینه تقویت سیستم عصبی و تقویت حافظه دارد. این داروی گیاهی در اروپا برای درمان زوال عقل ناشی از کاهش جریان خون در مغز کاربرد دارد. جینکوبلوبا جریان خون را در عروق و مویرگ ها بهبود بخشیده و باعث بهبود عملکرد مغز میشود.

تحقیقات اخیر اثرات موثر این گیاه بر پیش‌گیری از جنون، اضطراب، شیزوفرنی و افسردگی را نشان می‌دهند. بهبود تفکر، بهبود رفتارهای اجتماعی، بهبود زوال عقل در آلزایمر و تسکین علائم اضطراب که در نتیجه جریان خون ناکارآمد به سمت مغز باشد؛ با مصرف این گیاه گزارش شده است.

کپسول روغن ماهی :

روغن ماهی

اگر خوردن ماهی را دوست ندارید و در عین حال می خواهید تمام مواد مغذی ماهی، در بدنتان وجود داشته باشد سعی کنید مصرف مکمل های روغن ماهی و کپسول های امگا۳ را در برنامه غذایی خود بگنجانید. امگا ۳ علاوه بر پیشگیری از آلزایمر ، باعث از بین رفتن چروک های بدن ، پیشگیری از ورم و آرتریت مفاصل نیز میشود.

 

صفحه اینستاگرام آسپرین ۲۴ را جهت دریافت آخرین ویدئو ها و اخبار دنبال کنید. 

 

مطالب مرتبط:

اپلیکیشن آسپرین ۲۴ منتشر شد. 

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی

لینک دانلود اپلیکیشن از بازار

لینک نصب نسخه وب اپ (برای کاربران IOS )

همه چیز درباره جینسینگ : گیاه ضدپیری

میوه های غنی از ویتامین C

مکمل کوکیوتن قرمز آنتی ایجینگ

The 10 Best Nootropic Supplements to Boost Brain Power

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

داروداروخانهسلامتیمقالاتمقالات ویژهمکمل های غذایی

ASPIRIN 24Aspirin24aspirin24appآسپرینآسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آلزایمرآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاز دست دادن حافظهاسپرین 24اسیدهای چرب امگا 3افزایش هوشامگا3امگا3 و آلزایمرپیشگیری از الزایمرتجهیزات پزشکیتقویت حافظهتقویت سیستم عصبیجلوگیری از آلزایمرجینکوبلوباجینکوبیلوباحافظهداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیداروی جینکوبلوباداروی گیاهی تقویت حافظهدرخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرماندرمان آلزایمردرمان تقویت حافظهدرمان فراموشیراه های تقویت حافظه و هوشروغن گیاهیروغن ماهیزوال عقلسلامت مغزفراموشیفواید امگا3کپسول امگا 3کپسول روغن ماهیلوازم آرایشی بهداشتیمکمل حافظهمکمل غذاییمکمل های غذایی و ورزشیمواد غذایی برای تقویت حافظههوشویتامین Bویتامین Cویتامین تقویت حافظه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram