زمان استخدام مراقب در منزل رسیده است؟ 3 نکته مهم برای کمک

مراقب در منزل

استخدام مراقب در منزل می تواند راهی موثر برای ادامه زندگی مستقل با وجود چالش های جسمی یا شناختی باشد. مراقبین می توانند در طیف وسیعی از وظایف ، مانند تهیه غذا ، مدیریت داروها ، کمک به حمام کردن یا لباس پوشیدن ، شستن لباس ها یا کارهای سبک خانه و تعویض ملحفه های خواب به شما کمک کنند.

اما همیشه آسان نیست که افراد غریبه را وارد حریم خانه خود کنید ، جایی که آنها شما را در آسیب پذیرترین حالت می بینند و اطلاعات بسیار شخصی را در مورد شما یاد می گیرند. دکتر سوزان سالامون ، سرپرست متخصص جراح شناسی در بث وابسته به هاروارد ، می گوید: “برخی از افراد بسیار متواضع هستند و با این ترتیب  احساس راحتی نمی کنند. این می تواند استرس زا باشد و ممکن است مدتی طول بکشد تا احساس بهتری نسبت به آن داشته باشند.” 

او سه راه برای تعامل با مراقبت های استخدام شده را به خانه توصیه می کند.

در مورد شرکت خدمات دهنده تحقیق کنید:    

شرکتهای خصوصی مراقبت ممکن است یک نفر یا چند نفر را به صورت دوره ای به مراقبت از شما اختصاص دهند. دکتر سلامون پیشنهاد می کند: “دریابید که آنها کی هستند و چه زمانی می توانید انتظار داشته باشید که هر کدام ظاهر شوند. شاید روز دوشنبه لیندا و پنجشنبه پت باشد. به این ترتیب از شخصی که از در می گذرد تعجب نمی کنید.”

همچنین ، به شرکت خصوصی مراقبت بگویید که اگر یکی از مراقبین معمول شما قادر به انجام آن نیست ، از قبل به شما اطلاع دهد و از قبل به شما بگوید چه کسی این کار را انجام می دهد. بدیهی است که این مشکل وجود نخواهید داشت اگر شما یک مراقب انفرادی که در یک شرکت بزرگ کار نمی کند استخدام کرده باشید. در هر صورت ، داشتن برنامه پشتیبان بسیار مهم است. (اگر یک مراقب انفرادی دارید ، بسته به مراقبت های مورد نیاز خود ، از قبل تصمیم بگیرید که چگونه با بیماری ، شرایط اضطراری و روزهای تعطیل برخورد کنید.)

مراقب در منزل خود را بشناسید: 

وقتی یک مراقب در منزل حرفه ای به شما کمک می کنند لزوماً شرایط مساوی وجود ندارد: آنها جزئیات صمیمی زیادی در مورد شما می دانند ، اما شما اطلاعات کمی در مورد آنها دارید. اگر سعی کنید با تیم مراقبت خود آشنا شوید ، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. از مراقبین بپرسید که اهل کجا هستند ، آیا خانواده یا فرزندی دارند و دوست دارند در اوقات فراغت خود چه کار کنند. این به ایجاد روابط حتی روابط حرفه ای کمک می کند. کنجکاو باشید ، اما مودب باشید و در صورت عدم تمایل مراقب به صحبت، به حریم شخصی او احترام بگذارید. 

سعی کنید خجالت را کنار بگذارید: 

ممکن است در ابتدا داشتن یک فرد غریبه در خانه احساس ناخوشایندی داشته باشید و از این که او غریبه به شما در استحمام کمک کند خجالت آور است. اما به یاد داشته باشید که مراقب یک حرفه ای آموزش دیده است که خدمات ارائه می دهد.

دکتر سلامون خاطرنشان می کند: “سعی کنید خجالت را کنار بگذارید و به مراقبین اجازه دهید کار خود را انجام دهند. شما احتمالاً این کار را در بیمارستان انجام می دهید ، و وقتی مراقبت در خانه شما انجام می شود واقعاً تفاوتی ندارد.” “به سرعت ، وقتی این افراد را می شناسید ، آنها احساس می کنند اعضای قابل اعتماد تیم مراقبت شما هستند. شما حتی ممکن است منتظر دیدارهای آنها باشید. و اینکه بتوانید به طور مستقل زندگی کنید ، مطمئناً این روند ارزش آن را دارد.”

 

مطالب مرتبط:

اپلیکیشن آسپرین ۲۴ منتشر شد. 

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی

لینک دانلود اپلیکیشن از بازار

لینک نصب نسخه وب اپ (برای کاربران IOS )

وظایف کلی پزشک و پرستار خصوصی در منزل

مراقبت ویژه ICU و CCU در منزل

علائم ویروس کرونا ، علائم خفیف و شدید تا عوارض بعد از بهبودی

پرستار سالمند در منزل

پرستار کودک در منزل

وظایف بهیار و کمک بهیار در منزل

آنچه باید درباره ی خدمات مراقبتی و پرستار در منزل بدانید!

ارائه خدمات (ICU,CCU) مراقبت های ویژه در منزل

همه چیز درباره ی دیابت (علائم ، تشخیص ، تفاوت دیابت نوع ۱ و ۲ و …)

دستگاه فیزیوتراپی خانگی

فیزیوتراپی در منزل

ماساژ درمانی و تسکین دردهای مزمن !

اقدامات اولیه در صورت صدمه و خونریزی !

پرستار خصوصی در منزل؛ وظایف پرستار شخصی برای بیماری‌های مختلف

اقدامات اولیه جهت کنترل خونریزی !

 

 

 

 

 

 

 

درخواست پرستارمقالات

ASPIRIN 24Aspirin24aspirin24appآسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیبهترین پرستار خصوصیپرستار سالمندپرستار متخصص خصوصیپرستارکودکپرستاریدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست خدمات پزشکی آنلاینمراقب در منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram