کدام پاک کننده پوست برای شما مناسب تر است؟

انواع پاک کننده های پوست

وقتی صحبت از مراقبت های روزمره پوست برای هر نوع پوستی می شود ، پاک کردن صورت اولین و اساسی ترین مرحله است. اگرچه تمیز کردن خود پوست صورت بسیار ساده است ، اما تصمیم گیری در مورد انواع پاک کننده های پوست یا محلول شستشوی صورت مناسب ممکن است به این سادگی نباشد. اول و مهمتر از همه ، همه پاک کننده ها باید ملایم باشند و بدون اینکه باعث خشکی شوند پوست را کاملا تمیز کنند و هیچ اثری از چربی باقی نگذارند.

انواع پاک کننده های پوست

ژل شستشوی صورت :

مناسب برای کسانی که یک پاک کننده سبک را ترجیح می دهند .کاملاً آرایش و آلودگی های پوست را از بین میبرد و باعث می شوند پوست احساس تازه و البته تمیز داشته باشد. بیشتر پاک کننده های ژل به راحتی آرایش سبک و ریمل معمولی را از بین می برند.

ژل شستشو برای پوستهای نرمال تا چرب مناسب تر است ، مخصوصا پوست های حساس و مستعد آکنه.

محلول های فومی شستشوی صورت:

مناسب برای پاک کردن انواع آرایش و تمیز کردن کامل پوست با خاصیت نرم کنندگی و حفظ لطافت بیشتر .

محلول های فومی برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است و باعث از بین رفتن جوش های زیرپوستی میشود.

محلول های مایع پاک کننده آرایش:

این محلول برای افرادی که ترجیح میدهند به جای شستشو با آب ، پوست خود را با پد پنبه ای و محلول تمیز کنند ، مناسب است. محلول های پاک کننده آرایش بر پایه ی ترکیبات آب و سورفاکتانت هستند. اکثر این محلول ها پس از استفاده نیاز به شستشو ندارند گرچه توصیه میشود بعد از استفاده صورت خود را با آب شستشو دهید تا مواد تمیزکننده بر روی پوستتان باقی نماند.

این محلول ها برای انواع پوست میتوانند استفاده شوند.

دستمال مرطوب :

دستمال های مرطوب راهی سریع و آسان برای پاک کردن آرایش و تمیز کردن صورت میباشد. لطافت دستمال مرطوب مانع آسیب به پوست شده و پوست را پس از تمیز کردن براق و درخشان میکند. اما باید توجه داشت که از دستمال مرطوب به درستی بر روی پوست استفاده کنیم. از محکم کشیدن آن بر روی سطح پوست اجتناب کنید. دستمال های مرطوب برای هر نوع پوستی میتوانند سازگار باشند.

پاک کننده های صابونی :

این نوع پاک کننده ها اعم از صابون های صورت به ندرت برای شستشو توصیه میشوند چرا که علی رغم پاک کنندگی بسیار بالا و از بین بردن چربی پوست ، باعث آسیب به بافت پوست شده و آن را خشک و زبر میکند. بنابراین محلول های پاک کننده و ژل صورت به پاک کننده های صابونی ارجحیت دارند.

 

مطالب مرتبط :

۱۰ ماسک معجزه گر برای داشتن پوست صاف و درخشان!

ماسک زغال اکتیو (black mask) مخصوص پوستتان را بسازید!

Which Type of Face Wash is Best for You

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

زیباییمقالات

آرایش پاک کنآسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاسپرین 24انواع پاک کننده های آرایشانواع پاک کننده های پوستانواع پوستبهترین آرایش پاک کن صورتبهترین پاک کننده آرایش صورت برای پوست چرببهترین پاک کننده صورت برای پوست چرببهترین پاک کننده صورت برای پوست خشکبهترین شوینده صورتبهترین شوینده صورت برای پوست کدام استپاک کردن آرایش با دستمال مرطوبپاک کردن صورتپاک کننده آرایشپاک کننده آرایش برای پوست خشکپاک کننده آرایش مناسب پوست چربپاک کننده پوستپاک کننده صورتپاک کننده های صورتتجهیزات پزشکیتونر پاک کننده صورتچگونه آرایش را پاک کنیمداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندستمال مرطوبژل شستشوی صورتشستشوی صورتصابون صورتفوم شستشوی صورتفوم شستشوی صورت چیستکدام شوینده برای پوست چرب بهتر استلوازم آرایشی بهداشتیماسک صورتمحلول پاک کننده آرایشمحلول شستشوی آرایشمحلول شستشوی صورتمراقبت از پوستمکمل های غذایی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram