آمبولانس VIP

با آمبولانس VIP بیشتر آشنا شوید    

این آمبولانس ها نمونه بسیار ویژه از امدادگران بیمارستانی محسوب  می شود، زیرا نسبت به دیگر آمبولانس ها دارای مزایایی است و همین موضوع سبب ارجحیت آمبولانس VIP بر آمبولانس های دیگر شده است.   


تفاوت آمبولانس VIP با سایر آمبولانس ها    

ساختار و فیزیک آمبولانس ویژه مشابه آمبولانس های مورد استفاده در بخش های مراقبت ویژه می باشد، تنها تفاوت آنها در تعداد پرسنل و کادر درمانگر است. 

مزیتی که آمبولانس ویژه دارد این است که تمامی امورات در آن با نظم و سرعت خاصی انجام می گیرد، علاوه بر این مورد مزیت دیگر این است که کادر پزشکی این آمبولانس ها به زبان های رایج  در دنیا مانند عربی، ترکی، انگلیسی، فرانسوی و کردی تسلط دارند، از این رو چنین آمبولانس هایی اجازه عبور از مرزها را هم داشته و از طریق آن ها می توان به امداد رسانی به افراد آسیب دیده پرداخت.  

علاوه بر این تیم پزشکی این آمبولانس ها به زبان های مختلف مسلط می باشند. این امبولانس ها با دریافت مجوزهای لازم می توانند به خارج از مرزها برای کمک به بیماران و مجروحان بروند.

تجهیزات آمبولانس VIP

همانگونه در قسمت بالا نیز گفتیم تجهیزات این نوع آمبولانس با نوع آمبولانس های ICU تفاوتی ندارد. امکانات این نوع آمبولانس شامل موارد ذیل است:

طرح و فضای داخلی این نوع آمبولانس یه شکلی است که می توان یک بیمار را که در وضعیت حاد باشد به همراه دو کادر پزشکی حمل کرد.

در این نوع آمبولانس بیمار تحت مراقبت ویژه بوده و با داشتن امکانات ویژه لازم می توان خدمات پزشکی لازم را به بیمار ارائه نمود .

مهم ترین مورد فاصله است که هزینه آن در زمانی که بیمار را به یکی از بیمارستان های داخل کشور منتقل شود با موقعی که بخواهند آن را از مرز خارج و به کشورهای اطراف انتقال دهند فرق دارد.

گاهی پیش می آید با توجه به وضعیت بیمار به نیروی کمکی نیز نیاز باشد. و همچنین مدت زمانی که طول می کشد که بیمار را به بیمارستان (داخل و یا خارج) منتقل نمود از عواملی می باشد که تاثیر زیادی در کرایه این نوع آمبولانس دارد.

 

صفحه اینستاگرام آسپرین ۲۴ را جهت دریافت آخرین ویدئو ها و اخبار دنبال کنید. 

 

مطالب مرتبط :

اپلیکیشن آسپرین ۲۴ منتشر شد. 

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی

لینک دانلود اپلیکیشن از بازار

لینک نصب نسخه وب اپ (برای کاربران IOS )

با انواع آمبولانس A,B,C آشنا شوید!

با آمبولانس ICU و CCU بیشتر آشنا شوید

آمبولانس نوزاد

هر آنچه درباره آمبولانس هوایی باید بدانید

درخواست آمبولانس خصوصی با اپلیکیشن آسپرین۲۴

 

 

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

 

درخواست آمبولانسمقالات

آسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانسآمبولانس icuآمبولانس mآمبولانس vipآمبولانس VIP آسپرین 24آمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیآمبولانس ویژهآمبولانس ویژه چه فرقی با بقیه دارداپلیکیشن آسپریناپلیکیشن در خواست امبولانساپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیبهترین پرستار خصوصیتجهیزات آمبولانستجهیزات آمبولانس vipتجهیزات پزشکیتجهیزات درمانیتخصص پرستارداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانسدرخواست آمبولانس VIPدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24 آسپرین24درخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکلوازم آرایشی بهداشتیمکمل های غذایی و ورزشی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram