داروخانه آنلاین

اپلیکیشن آسپرین ۲۴، اپلیکیشن خدمات پزشکی آنلاین می باشد که نیاز های پزشکی، پرستاری و دارویی شما را در کمترین زمان برآورده می نماید. این اپلیکیشن دارای بخش های مختلفی نظیر بیمار من ، آمبولانس خصوصی ، پزشک و پرستار در منزل و داروخانه آنلاین می باشد.  

شما می توانید با استفاده از کتابخانه موجود در اپلیکیشن اقلام دارویی خود را نظیر لوازم آرایشی بهداشتی، مکمل های غذایی و ورزشی ، مادر و کودک و تجهیزات پزشکی  و حتی نسخه پزشکی را از داروخانه های اطراف استعلام بگیرید و از موجودی و قیمت سبد درخواستی خود مطلع شوید. 

شما می توانید از طریق لینک های زیر این اپلیکیشن را دانلود نمایید.

لینک دانلود از گوگل پلی

لینک دانلود از بازار

لینک نصب نسخه وب اپ (برای کاربران IOS )

صفحه اینستاگرام آسپرین ۲۴ را جهت دریافت آخرین ویدئو ها و اخبار دنبال کنید. 

 

اپلیکیشن آسپرین ۲۴  از کلیه متخصصین و شرکت های واجد الشرایط در حوزه پزشک و پرستار در منزل ، آمبولانس خصوصی و داروخانه آنلاین که علاقه مند به گسترش کسب و کار خود از طریق فناوری اطلاعات و دیجیتال هستند دعوت به همکاری می کند تا با پرکردن فرم زیر، به گروه آسپرین ۲۴ این امکان را بدهند تا از همکاری آن ها بهره مند شود.
علاقمندان می توانند فرم ثبت نام همکار را به همراه مدارک ذکر شده تکمیل و ارسال نمایند تا پس از بررسی به منظور دعوت به همکاری با آن ها تماس گرفته شود.

اپلیکیشن آسپرین ۲۴ از تمامی شرکت ها ، داروخانه ها و فروشگاه های تجهیزات پزشکی فعال در حوزه سلامت و درمان ، درخواست همکاری میکند :

تجهیزات پزشکیداروداروخانهزیباییسبک زندگیسلامتیمقالاتمکمل های غذاییمکمل های ورزشی

Aspirin24آسپرین 24اپلیکیشن آسپرینداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرمانسلامتیلوازم آرایشی بهداشتیمکمل های غذایی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram