میوه های غنی از ویتامین C

ویتامین C

میوه هایی که ویتامین C بیشتری از پرتقال دارند


این میوه ها بیشتر از پرتقال حاوی ویتامین C هستند.   

بدن ما برای عملکرد صحیح به تمام مواد غذایی نیاز دارد ، ویتامین C یکی از ویتامین های ضروری است که بدن ما به طور مداوم به آن نیاز دارد. کمبود این ویتامین می تواند منجر به مشکلات جدی برای سلامتی مانند پوست خشک و آسیب دیده ، کبودی آسان ، بهبودی آهسته زخم ها و غیره شود. این ویتامین جدا از حفظ عملکرد سالم بدن ، فواید زیادی برای سلامتی دارد. بیایید فواید این ویتامین های ضروری را بیشتر بشناسیم.این میوه ها بیشتر از پرتقال حاوی ویتامین C هستند. 

توت فرنگی    

توت فرنگی میوه ای خوش عطر با رنگی روشن و طعمی شیرین است. هر ۱۰۰ گرم توت فرنگی حاوی ۵۹mg ویتامین ث است ، که بیشتر از چیزی است که ۱۰۰ گرم پرتقال درخود دارد. توت فرنگی میوه ای خوشمزه است و می توان آن را به صورت ملیک شیک توت فرنگی نیز میل کرد.

آناناس

آناناس نه تنها خوشمزه است ، بلکه در عین حال منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی مهم است. یکی از منابع غنی این ویتامین با ۴۸ میلی گرم و همچنین حاوی آنتی اکسیدان های ضد بیماری است.

انبه

انبه میوه ای بسیار دوست داشتنی است که یکی از منابع خوب ویتامین C است و در هر ۱۰۰ گرم آن ۳۶ میلی گرم  ویتامین ث دارد. انبه را می توان به صورت خام میل کرد یا می توان آن را به صورت شیک انبه یا به صورت سالاد میوه مصرف کرد. انواع مختلف بسیار خوشمزه انبه وجود دارد که می توانید در فصل تابستان امتحان کنید.

کیوی

کیوی نیز به عنوان انگور فرنگی چینی معروف است ، کیوی میوه ای خوشمزه با طعمی ترش و شیرین است. این ماده ۹۳ میلی گرم ویتامین C دارد.  یکی از بهترین منابع ویتامین C  است که به کاهش کلسترول و بهبود ایمنی بدن کمک می کند.

پاپایا

به آن میوه فرشته نیز گفته می شود. پاپایا یک میوه گرمسیری است که دارای طعمی شیرین است. علاوه بر منبع خوبی برای ویتامین C بودن ، این میوه به تقویت گردش خون کمک می کند و از سرطان روده جلوگیری می کند.

فلفل قرمز

یک لیوان فلفل قرمز خرد شده، حاولی تقریبا سه برابر ویتامین C موجود در پرتقال است، چیزی حدود ۱۹۰ میلی گرم. همچنین فلفل دلمه قرمز منبع غنی ویتامین A است که سلامت چشم را بهبود می دهد.

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

سلامتیمقالات

ASPIRIN 24آسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانس icuآمبولانس mآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیاین میوه ها بیشتر از پرتقال حاوی ویتامین C هستندبهترین پرستار خصوصیبهترین منابع ویتامین سی چه خوراکی‌هایی هستندتجهیزات پزشکیتخصص پرستارچه میوه هایی ویتامین ث دارندداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشککدام خوراکی‌ها ویتامین C بیشتری دارندلوازم آرایشی بهداشتیمکمل های غذایی و ورزشیمیوه هایی که ویتامین c بسیار زیادتر از پرتقال دارندمیوه هایی که ویتامین c بیشتری نسبت به پرتقال دارندمیوه و سبزی هایی که بیشتر از پرتقال ویتامین C دارند

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram