مکمل کوکیوتن قرمز چیست؟

مکمل کوکیوتن قرمز

مکمل کوکیوتن قرمز


مکمل کوکیوتن قرمز!      

کوکیوتن قرمز ۱۰۰ آنتی ایجینگ موجب بهبود عملکرد قلب، پیشگیری از سرطان و تقویت سیستم ایمنی می شود. آنتی اکسیدان ها از مهم ترین مواد مورد نیاز بدن هستند که از انواع بیماری ها پیشگیری می کنند. یکی از مهمترین اثر آنها تقویت قلب و کمک به عملکرد بهتر قلب است و از دیگر ویژگی های آن تقویت سیستم ایمنی بدن است. کوآنزیم کیوتن یکی از آنتی اکسیدان های طبیعی است که در بدن وجود دارد ولی با گذر عمر میزان آن کمتر می شود. بنابراین نیاز است آن را از راه مواد غذایی یا مکمل ها به دست آورد. کوکیوتن قرمز آنتی ایجینگ یکی از مکمل های مناسب برای تامین کوکیوتن در بدن است و افراد مختلف می توانند از آن استفاده کنند. 

ویتامین A موجود در این محصول نیز سبب به تأخیر انداختن کاتاراکت وابسته به سن، سلامت پوست و غشاهای مخاطی مهم بدن و تقویت سیستم ایمنی و کمک به رشد و تشکیل استخوان، تولید مثل و بهبود زخم‌ها می شود. همچنین ویتامین E بکار رفته نیز یک آنتی اکسیدان قوی است که بدن را از استرس اکسیداتیو محفوظ می کند. با توجه به حساس بودن بافت مغز نسبت به استرس اکسیداتیو، غلظت های بالای ویتامین E با بهبود فعالیت های مغزی و کاهش ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری ها همراه است. 

لازم به ذکر است افزایش سن، مصرف داروهای پایین آورنده چربی خون (استاتین ها)، برخی داروهای کاهنده قند خون و داروهای ضد افسردگی باعث کاهش کوکیوتن در بدن می شوند.

کوکیوتن چیست ؟  

کوکیوتن شبه ویتامینی طبیعی و قوی در بدن می باشد که بعد از سن ۲۵ سالگی میزان آن کاهش می یابد. میزان این ماده در قلب و کبد بیشتر است. کمبود کوکیوتن باعث ضعف سیستم ایمنی بدن، ضعف و خستگی، ایجاد چین و چروک در پوست، مشکلات قلبی، ایجاد سرطان و … می گردد.
افزایش سن، مصرف داروهای پایین آورنده چربی خون (استاتین ها)، برخی داروهای کاهنده قند خون و داروهای ضد افسردگی باعث کاهش کوکیوتن در بدن می شوند.
کوکیوتن قرمز آنتی ایجینگ، حاوی ۱۰۰ میلی گرم کوکیوتن روغنی شکل و همراه با ویتامین E و A بوده و نسبت به شکل کپسول یا قرص آن جذب بیشتری دارد.
مصرف کوکیوتن قرمز به سالمندان، بیماران قلبی و مصرف کنندگان داروهای استاتین توصیه می گردد.

موارد مصرف

افزایش انرژی

کاهش فشار خون

پیشگیری از سرطان

رفع چین و چروک پوست

تقویت سیستم ایمنی

کاهش کلسترول بد

دارای خاصیت ضد سرطانی

حفظ سلامت قلب و عروق

بهبود علائم ( یائسگی ) بانوان

تقویت قوای جنسی و بارداری

مؤثر در بهبود قرمزی، تورم، درد و خونریزی لثه

از اکسیده شدن LDL و در نهایت آسیب به دیواره سرخرگ ها جلوگیری می کند

روش مصرف 

روزی ۱ تا ۲ عدد بعد از غذا

هشدار مصرف 

مصرف کنندگان وارفارین تحت نظر پزشک مصرف نمایند.

در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

شرایط نگهداری 

در جای خشک و خنک (۳۰ – ۱۵ درجه سانتی گراد)، در ظرف در بسته و دور از دسترس اطفال و نور خورشید نگهداری شود.

صفحه اینستاگرام آسپرین ۲۴ را جهت دریافت آخرین ویدئو ها و اخبار دنبال کنید. 

 

مطالب مرتبط:

اپلیکیشن آسپرین ۲۴ منتشر شد. 

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی

لینک دانلود اپلیکیشن از بازار

لینک نصب نسخه وب اپ (برای کاربران IOS )

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

داروداروخانهمقالاتمقالات ویژهمکمل های غذایی

coq10 redآسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آسپیرینآسپیرین 24آسپیرین24آمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیتجهیزات پزشکیتقویت سیستم ایمنی بدندارودارو ضروری در آمبولانسداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانسدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پرستار در تهراندرخواست پزشکدرخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرمانشرایط نگهداری کوکیوتن قرمزعوارض داروهاعوارض کوکیوتن قرمزفواید کوکیوتن قرمزکوکیوتن قرمز 100کوکیوتن قرمز 100 mgکوکیوتن قرمز 100 mg قرصکوکیوتن قرمز 100 میلی گرمکوکیوتن قرمز mکوکیوتن قرمز آنتی ایجینگکوکیوتن قرمز برای چیستکوکیوتن قرمز چیستلوازم آرایشی بهداشتیمکمل غذاییمکمل کوکیوتن قرمزمکمل های غذایی و ورزشیموارد مصرف کوکیوتن قرمزنحوه مصرف کوکیوتن قرمز

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram