پتوی برقی

پتوی برقی


پتوی برقی چیست؟   

همانطور که از اسمش پیداست پتوی برقی ، پتویی الکتریکی است که از طریق سیم های بسیار باریک موجود در داخل پتو که جریان برق را از خود عبور می دهند، گرما تولید می کنند.

علت اصلی استفاده از این پتوها جهت گرم شدن در فصول سرد و بر طرف کردن درد و خستگی است. شما به راحتی می توانید در هر زمان از ساعات شبانه روز از این پتو گرمازا برای استفاده کنید.  

زمانی که روی مبلمان خانگی نشسته اید و تلویزیون تماشا می کنید و یا در گوش کردن به آهنگ مورد علاقه تان هستید، پتو گرمابخش گزینه مناسبی است.

همچنین برای داشتن خواب شبانه راحت و کاهش مصرف سیستم گرمایشی خانه (شوفاژ و غیره…) این وسائل بسیار مفید هستند. جدیدترین پتو های برقی هوشمند، کارآمد و ایمن هستند.

چه رنگ و اندازه ای مناسب من است؟  

پتو های گرمازا در رنگ ها و پارچه ها گوناگون ساخته می شوند، بنابراین شما می توانید یکی را انتخاب کنید که مورد علاقه شماست و نیازهایتان را به خوبی بر طرف می کند.

اندازه ای را انتخاب کنید که با نوع استفاده، تعداد نفرات و ابعاد بدنی تان مطابقت داشته باشد. اگر در زمان خواب، همسر خود را در کنارتان دارید می توانید از پتوها با تنظیمات دوگانه استفاده کنید. به این معنا که این نوع از پتوها در دو طرف خود (چپ و راست) به طور جداگانه دارای تنظیمات گرمایی هستند.

فواید پتوی برقی

بهبود کیفیت خواب

قدرت شفا دهنده گرما، بهبود بخش بسیاری از درد ها و خستگی ها است. تشک الکتریکی شما را گرم نگه می دارد و باعث می شود از یک خواب راحت در تمام شب لذت ببرید. برای آرام کردن ماهیچه ها، کاهش تنش و افزایش گردش خون خود، گرما درمانی واقعا می تواند شگفت انگیز باشد تا شما را به احساس بهتری بازگرداند.

در حال حاضر، زمانی که از تشک برقی در شب استفاده می کنید، حتی می توانید کبودی بدن خود را نیز درمان کند. شما نه تنها از یک خواب شب گرم و راحت برخور دار می شوید، بلکه گرما درمانی را نیز به سمت مناطقی که به آن نیاز دارید بیشتر می رسانید. در حقیقت، گردن، پشت، شانه و حتی عضلات پاها در تماس با گرما آرام شده و دیگر در آن ها درد و خستگی را احساس نمی کنید.

به طور کلی بسیاری از تحقیقات نشان می دهند که اگر محیط اطراف با درجه حرارت پایین نسبت به جای خوابتان، باعث می شود شما بهتر و عمیق تر می خوابید. هنگام استفاده از تشک یا پتو الکتریکی، تمام وسایل گرمایش دیگر اتاق ها را خاموش کنید. خواب خوب برای سلامتی بسیار ضروری است و منبعی برای درمان بسیاری از دردها است.

ایجاد گرما با فشار دادن تنها یک دکمه

تشک برقی، یک تشک است که توسط المنت‌های برقی گرما تولید می‌کند. یک بستر راحت با گرمای یکنواخت و لذت بخش و ملایم در طول شب، که تا حد زیادی به کاهش فشارهای عصبی و استرس کمک زیادی می کند. یک تشک که به سرعت و به دلخواه گرم می‌شود.

برای افرادی که تمایل دارند طیف گسترده‌ای از دما را انتخاب کنند، قابلیت تنظیم دما در برخی از محصولات موجود در بازار به عنوان مثال تشک برقی بیورر ، گاهاً تا ۱۲ حالت مختلف است.

درمان

آرتروز از شایع ترین بیماری های مفصلی همراه با رشد افسار گسیخته در ایران و جهان است. از گذشته های دور برای کاهش و تسکین دردهای مرتبط با آرتروز یا گرفتگی عضلات، از گرما استفاده می‌کردند.

گرما با افزایش جریان خون، به کاهش درد ماهیچه ها کمک می‌کند و نه فقط برای دردهای مزمن، بلکه برای افرادی که در اثر ورزش دچار آسیب دیدگی یا گرفتگی عضلات هم می شوند، مناسب است. استفاده از تشک برقی، روش بسیار خوبی برای ترموتراپی است همراه با این حسن بزرگ که می توان برای زمان و درجه حرارت مورد نیاز خود برنامه ریزی کرد.

 صرفه جویی در مصرف انرژی

بیشتر محققان معتقدند که خوابیدن در اتاقی که دمای آن خطی متوسط و رو به پایین دارد، برای سلامتی مفیدتر است و به بهتر خوابیدن هم کمک می کند. با یک تشک برقی و تنظیم حرارت آن روی دمای پایین و در عین حال مداوم، می‌توانید دمای وسایل گرمایشی اصلی منزل خود یعنی بخاری یا شوفاژ را کاهش داده و محیط خواب خود را خنک تر کنید در حالی که رختخواب شما هنوز گرم و راحت است و از شر وزن اضافه پتو هم خلاص شوید، در مصرف انرژی هم صرفه جویی کنید.

تجهیزات پزشکیداروخانهمقالات

آسپرینآسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴ابزار پزشکیاپلیکیشن آسپرین 24استاندارد تشک بیمارستانیانواع تشک های بیمارستانیپتو برقی bپتو برقی ارزانپتو برقی افروزپتو برقی ایرانیپتو برقی به انگلیسیپتو برقی بیوررپتو برقی چیستپتو برقی زیکلاس مدپتو برقی کوچکپتو برقی یک نفرهپتوی برقیپتوی برقی چیستتجهیزات پزشکیتجهیزات درمانیتشک برقیتشک برقی ارزانتشک برقی بیوررتشک برقی تسکینتشک برقی زیکلاستشک برقی گرمهتشک برقی ماساژورتشک ضد زخم بسترتشک مناسب برای بیمارچه نوع تشکی برای بیمار خوبهخرید پتو برقیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درمانسرما درمانی بهتر است یا گرما درمانیسرما و گرما درمانیسلامتسلامتیفواید پتو برقیگرما درمانیگرما درمانی چیست

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram