شیلد محافظ صورت چیست؟    

شیلد یک کلمه انگلیسی به معنای حائل و محافظ می‌باشد. یا به بیانی دیگر فاصله‌انداز میان دو شی، مانند عملی که پنجره انجام می‌دهد و میان فضای داخل منزل یا خودرو و محیط بیرون، فاصله ایجاد می‌کند. کار شیلد به عنوان یک وسیله حفاظت فردی، ایجاد حفاظ در مقابل صورت کاربرد دارد بطوری که کل صورت فرد تا زیر چانه پوشش داده شود. در این حالت حتی هوای محیط نیز بطور مستقیم به صورت برخورد نمی‌کند. با این اوصاف در حین استفاده از شیلد صورت ، نیاز به استفاده ازعینک ایمنی هم نیست. 

این شیلد از کل صورت در برابر آلودگی‌ها و مواد شیمیایی محافظت می‌نماید. استفاده از این محصول در پیشگیری از بروز بیماری‌ها بسیار موثر بوده و از آنجایی که قابلیت استفاده مجدد دارد، کاملا مقرون به صرفه است. این روزها که همگی درگیر مشکلات ناشی از ویروس کرونا هستیم. بهترین و کامل‌ترین محصول برای محافظت از خود دربرابر این ویروس شیلد صورت می‌باشد.  

کاربرد شیلد محافظ صورت

البته موارد استفاده شیلد صورت بسیار گسترده است و تقریبا در تمام صنایع میتوان از شیلد صورت استفاده کرد. به طور مثال برای صنایع نجاری و درودگری در هنگام کار با دستگاه خراطی یا هنگام کار با میخکوب و منگنه کوب یا در آهنگری و فلزکاری در هنگام کار با دستگاه تراش یا استفاده از سنگ فرز برای جلوگیری از پاشیدن آتش سنگ فرز به صورت و محافظت صورت در مقابل پردین پلیسه و براده های ایجاد شده توسط دستگاه تراش و یا در صنایع ساختمانی هنگام کار با ابزارهای تخریب و بتن کن ها و حتی در مصارف پزشکی مانند محافظت در برابر ورود ترشحات ناشی از عطسه یا سرفه بیماران به صورت و دستگاه تنفسی پزشکان، و کادر درمان  مورد استفاده قرار میگیرد و این تنها نمونه هایی از موارد استفاده از این ابزار ایمنی بسیار کارآمد است.

مشخصات شیلد محافظ صورت

این محصول به یک هدگیر که روی سر می‌نشیند مجهز است که اندازه آن با سایز سر کاربر تنظیم می‌شود و از نقطه اتصال با یک زاویه ۹۰ درجه به بالا و پایین حرکت می‌کند. شیلد را معمولا از جنس پلی کربنات تولید می‌کنند که سخت و مقاوم و همین طور شکل پذیرست. زیرا لازم است که شکل منحنی داشته باشد و دورتادور صورت را بپوشاند. استفاده همزمان از یک شیلد و یک ماسک تنفسی سوپاپ‌دار FFP۲  یا FFP۳  ترکیبی عالی و قابل اطمینان در برابر ویروس کرونا می‌سازد. یادآور می‌شویم پلی کربنات پلیمری ضد آب است. بنابراین شیلد  برخلاف ماسک فیلتردار یکبار مصرف نیست و قابل شستشو و استفاده متناوب می‌باشد.

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

تجهیزات پزشکیداروخانهمقالات

آسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانسآمبولانس آمبولانس icuآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیبهترین پرستار خصوصیتجهیزات پزشکیتخصص پرستارداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکدرمان کروناشیلد پزشکیشیلد پزشکی چیستشیلد پزشکی خریدشیلد صورت پزشکیشیلد محافظ صورتکروناکرونا ویروسلوازم آرایشی بهداشتیمحافظت در برابر کرونامکمل های غذایی و ورزشیواکسن کروناویروس کرونا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram