گلوکومانان

گلوکومانان


گلوکومانان مکمل لاغری        

کاهش وزن همیشه آسان نیست و موفقیت طولانی مدت نیاز به فداکاری و پشتکار دارد. مکمل های بی شماری و برنامه های رژیم غذایی و مکمل های لاغری بسیاری به عنوان راهکارهای کاهش وزن موثر به بازار عرضه می شوند و ادعا می کنند کارها را آسان تر می کنند. یکی از آین مکمل ها گلوکومانانان است، یک فیبر غذایی طبیعی که به عنوان یک مکمل کاهش وزن موثر شناخته می شود. در این مقاله نگاهی مفصلی  به این مکمل گاهی و اینکه آیا واقعا در کاهش وزن تاثیر به سزایی دارد یا نه می اندازیم.

با ما همراه باشید:   

گلوکومانان طبیعی، فیبر غذایی محلول در آب است و از ریشه های سیب زمینی شیرین فیلی استخراج شده است همچنین به عنوان گیاه konjac شناخته شده است.  در واقع گلوکومانان قند ساخته شده از ریشه گیاه konjac است که عنوان یک مکمل در دسترس است. و به صورت  پودر،کپسول و قرص در مخلوط نوشیدنی و همچنین به مواد غذایی مانند ماکارونی و آرد اضافه شده است. همچنین یک عنصر اصلی در رشته فرنگی shirataki است.

علاوه بر اینکه به عنوان یک مکمل غذایی به فروش می رسد و همچنان به عنوان یک افزودنی غذایی استفاده می شود. به طور خاص به عنوان امولسیفایر و قوام دهنده که با ( تعداد E ) نشان داده است E425-ii گلوکومانان دارای یک توانایی استثنایی برای جذب آب و یکی از چسبناک ترین الیاف رژیم غذایی شناخته شده است. اگر شما کپسول گلوکومانان را در یک شیشه کوچک آب خالی کنید آن چیزی است که به یک ژل تبدیل می شود اعتقاد بر این است که این خواص منحصر به فرد بر کاهش وزن موثر است.

چگونه گلوکومانان به از دست دادن وزن کمک می کند؟

  • گلوکومانان فیبر غذایی محلول در آب است.
  • مانند دیگر فیبرهای محلول، اعتقاد بر این است که برای ترویج کاهش وزن از طریق چند مکانیسم عمل می شود
  • این فیبر بسیار کم کالری است. و فضای در معده اشغال کرده و سبب ترویج احساس پری (سیری) می شود در نتیجه سبب کاهش مصرف غذا در یک وعده غذایی بعدی می شود.
  • این تاخیر در تخلیه معده، به افزایش سیری کمک می کند و مانند فیبرهای محلول دیگر، جذب پروتئین و چربی را کاهش می دهد.
  • باکتری ها در روده از این فیبرغذایی تغذیه می کنند و آن را به اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه مثل بوتیرات، تبدیل می کنند و در برخی از مطالعات حیوانی نشان داده شده است که برای محافظت در برابر افزایش چربی موثر است.
  • برخی مطالعات، ارتباط بین باکتری های روده و تغییر وزن بدن را نشان داده است. تصور می شود شبیه به اثرات فیبرهای محلول دیگر در کاهش وزن موثر باشد.
  • با این حال، گلوکومانان از دیگر الیاف محلول چسبناک تر است و باعث خصوص موثر ویژه آن می شود.

در انتها:

مانند فیبرهای محلول دیگر، گلوکومانان در معده آب جذب می کند و به سیری کمک می کند. همچنین ممکن است از طریق چند مکانیسم سبب ترویج کاهش مصرف کالری و کاهش وزن می شود.

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

داروخانهمقالاتمقالات ویژهمکمل های غذاییمکمل های ورزشی

آسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانسآمبولانس icuآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیبهترین پرستار خصوصیبهترین مکمل لاغریتجهیزات پزشکیتخصص پرستارداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکرژیم غذایی لاغریز دست دادن وزنسرما درمانی برای لاغریشکم بند لاغریفوت و فن لاغریقرص لاغریگلوکومانانگلوکومانان مکمل لاغریلاغریلاغری آسپرین 24لاغری و کاهش وزن آسپرین24لوازم آرایشی بهداشتیمکمل های غذایی و ورزشینقش مکمل گلوکومانان در لاغرینکات لاغری سریع

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram