برای داشتن دستهایی زیبا چه کنیم

برای داشتن دستهایی زیبا چه کنیم

برای داشتن دستهایی زیبا چه کنیم


برای داشتن دستهایی زیبا چه کنیم؟         

۱۰ نکته طلایی برای مراقبت از دستانبرای داشتن دستهایی زیبا چه کنیم

دستها نقش مهمی در زندگی ما دارند. ما از دست خود در هنگام صحبت کردن استفاده می کنیم؛ ما از آنها برای نوازش فرزندان خود استفاده می کنیم و بسیاری از کارهای روزمره خود را با آن انجام می دهیم. دستان ما ابزاری حیاتی است که حتما باید از آن مراقبت کنیم. و اما برای داشتن دستهایی زیبا چه کنیم.

۱.استفاده از دستکش پلاستیکی

هر زمان که در خانه یا باغ کار می کنید و  دستان شما به آب  یا مواد شیمیایی (مانند مواد شوینده) نزدیک است برای محافظت از دستان خود از دستکش پلاستیکی استفاده کنید.      

۲.هنگام شستن دست ها از یک صابون ملایم استفاده کنید.

 

۳. حداقل هفته ای یک بار دستان خود را لایه برداری کنید.

پوست پشت دستان شما  نازک تر است و حاوی چربی زیادی نیست. با افزایش سن این چربی کاهش می یابد و رگ ها و استخوان ها بر روی پوست برجسته تر می شوند. لایه برداری چربی های پوست را باز نمی گرداند اما کمک می کند تا پوست شما احیا و درخشان شود.

۴.از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

شما معمولا از زدن ضد آفتاب به دستانتان غافل می شوید اما بدانید حتی در سردترین هوا دستان شما هنوز در معرض اشعه خورشید قرار دارند.

۵.استفاده از مرطوب کننده برای مراقبت از دست بسیار مهم است.

فعالیت های روزانه و شستن دست ها به طور مرتب باعث کاهش رطوبت دستانتان می شود از این رو استفاده از مرطوب کننده رطوبت لازم را برای دستانتان فراهم می کند.

۶.دستان خود را ماساژ دهید.

با استفاده از کرم یا روغن ، انگشتان و سایر قسمت های دست خود  را با حرکت دایره ای از بالا به پایین ماساژ دهید زیرا این کار سبب آرامش می شود و به رهایی از هرگونه استرس یا درد در دستانتان کمک می کند.

۷.از قرار گرفتن در معرض آب بسیار گرم خودداری کنید.

به جای آب داغ از آب ولرم برای شستن دستها یا دوش گرفتن / استحمام استفاده کنید. برای داشتن دستهایی زیبا چه کنیم

۸.دستان خود را بعد از شستن خشک کنید.

با آرام خشک کردن دستان با حوله ، احتمال تحریک و خشک شدن پوست دستان شما کمتر است.

۹.رطوبت خانه خود را افزایش دهید.

اگر از پوستی واقعا خشک رنج می برید بهتر است برای افزایش رطوبت هوای منزل خود سرمایه گذاری کنید ، که در نهایت به آبرسانی پوست شما کمک می کند.

۱۰.لوسیون ها و کرم های بدن را بلافاصله بعد از حمام بر روی پوست خود بمالید. 

استفاده از لوسیون یا کرم ، در حالی که پوست هنوز مرطوب است به افزایش رطوبت پوست شما کمک می کند.

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

زیباییسلامتی

10 نکته طلایی برای مراقبت از دستانhow to have beautiful handsآسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانس icuآمبولانس mآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیبرای داشتن دستهایی زیبا چه کنیمبه کمک این روش های متفاوت دست های زیبا و آراسته داشته باشیدبهترین پرستار خصوصیتجهیزات پزشکیتخصص پرستارتکنیک هایی طلایی برای داشتن دستهایی زیباتوصيه‌هاي مهم برای زیبا نگه داشتن دستهاجوان‌سازی دست‌هاچگونه دستانی جذاب و زیبا داشته باشیمچگونه دستانی زیبا داشته باشیمچه کنیم تا ابد دست های زیبا و جوان داشته باشیمداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیداشتن دستهایی جواندرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24 آسپرین24درخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکرازهای طلایی خانم هایی که پوست دست جوانی دارندلوازم آرایشی بهداشتیمکمل های غذایی و ورزشی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram