قرص ضد ریزش مو رینفولتیل 

قرص ضد ریزش مو  

قرص ضد ریزش مو رینفولتیل 


قرص ضد ریزش مو رینفولتیل!         

قرص ضد ریزش مو رینفولتیل سرشار از آمینواسیدها، ویتامین ها، املاح معدنی و عصاره های گیاهی می باشد. این مکمل بواسطه مهار آنزیم ۵-آلفاردوکتاز، تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوترون را کاهش میدهد. این قرص آنتی اکسیدان بوده، سرشار از مواد مغذی، محرک، محافظت کننده و تقویت کننده مو و پوست سر می باشد. همچنین موثر در رویش و ضخیم نمودن موها و جلوگیری از ریزش مو می باشد. 

ریزش مو حتی اگر به اندازه چند تار مو باشد، بسیاری از افراد را وحشت‌زده می‌کند. باید این نکته را مدنظر داشته باشید که در حالت طبیعی همه ما روزانه به‌طور میانگین ۱۰۰ تار موی خود را از دست می‌دهیم، پس جای نگرانی وجود ندارد؛ چه‌بسا که موهای جدید جای موهای قبلی را خواهند گرفت و تأثیر قابل‌مشاهده‌ای در حجم موهایتان حس نخواهید کرد. درصورتی‌که شما نیازهای تغذیه‌ای و مراقبتی موهایتان را تأمین کنید، می‌توانید امیدوار باشید که این تعادل همواره برقرار خواهد بود.

در برخی افراد که مواد مغذی، ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز مو به‌خوبی تأمین نمی‌شود، تعداد موهایی که می‌ریزد بسیار بیشتر از تعدادی است که می‌روید؛ بنابراین بعد از مدتی موهای فرد به‌شدت کم‌ پشت می‌شود و حتی ممکن است در برخی نواحی به‌طور کامل طاس شود. 

به این نکته توجه کنید که شما تا زمانی می‌توانید انتظار روییدن مو داشته باشید که فولیکول‌های موی خود را از دست نداده باشید. اگر دیر بجنبید و پیاز موی خود را از دست بدهید دیگر هیچ چاره‌ای نخواهید داشت مگر اینکه به کاشت مو روی بیاورید.

مزایای مصرف قرص ضد ریزش مو رینفولتیل    

خاصیت ضد التهابی

پیشگیری از طاسی

تقویت موهای ضعیف و نازک

 دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی

تقویت موها و درمان ریزش مو

محافظت از موها در مقابل آسیب‌های محیطی

تنظیم چربی پوست و تقویت پیاز مو

رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش مو

پیشگیری از تبدیل تستسترون به دی هیدروتستسترون

 ممانعت از فعالیت آنزیم ۵ – آلفا ردوکتاز

رینفولتیل چگونه از ریزش مو جلوگیری می‌کند؟

فرمول خاص رینفولتیل بیشتر حاوی عصاره‌های گیاهی است که از ریزش مو جلوگیری می‌کنند و ترکیب این عصاره‌های گیاهی با مواد معدنی و ویتامین‌ها فرمولاسیون بی‌نظیر کپسول رینفولتیل را تشکیل می‌دهد. ازجمله این ترکیبات فعال می‌توان به عصاره خشک گیاه نخل اره‌ای، عصاره خشک چای سبز و آمینواسیدها اشاره کرد که باعث تقویت رشد مو شده و از ریزش موها پیشگیری می‌کند. خواص مواد تشکیل‌دهنده قرص رینفولتیل به شرح زیر است:

عصاره خشک گیاه نخل اره‌ای (Saw Palmetto)

عصاره خشک گیاه نخل اره‌ای غنی از فیتواسترول ها و همچنین اسیدهای چربی است که آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز که هورمون تستسترون را به دی هیدرو تستسترون تبدیل می‌کند و درنتیجه باعث ریزش موها می‌شود را متوقف می‌کند.

عصاره خشک چای سبز (Green Tea)

عصاره خشک چای سبز با تنظیم فعالیت آندروژن ها در بدن و همچنین مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز رشد پیاز مو را تنظیم و تقویت کرده و از ریزش مو پیشگیری می‌کند.

آمینواسید سیستئین و لیزین

این دو اسیدآمینه با خاصیت آنتی اکسیدانی و همچنین با وجود سولفور در ساختار خودشان از تولید کراتین که مهم‌ترین عنصر تشکیل‌دهنده ساختار موها است حمایت کرده و رشد موها را تقویت می‌کنند.

مینرالها

مینرالهای بکار رفته در ترکیب رینفولتیل به‌صورت شلات هستند تا کارایی بالاتری ارائه دهد. شلات های بکار رفته در ترکیب این قرص عبارت‌اند از شلات زینک، شلات مس و شلات سلنیوم پروتئینات که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالا بوده، رنگ طبیعی موها را حفظ کرده و مانع سفید شدن زودرس موها می‌شوند.

ویتامین‌ها

ویتامین‌های بکار رفته در ترکیب رینفولتیل شامل ویتامین C، نیکوتینامید، پانتوتنات و بیوتین است که همگی نقش مهمی در تقویت موها و جلوگیری از ریزش مو دارند.

روش مصرف

روزی ۴ قرص، صبح ها و قبل از ناهار (۲ قرص صبح و ۲ قرص قبل از ناهار) با مقداری آب میل شود.

شرایط نگهداری

دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

هشدار مصرف

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

صفحه اینستاگرام آسپرین ۲۴ را جهت دریافت آخرین ویدئو ها و اخبار دنبال کنید. 

 

مطالب مرتبط:

اپلیکیشن آسپرین ۲۴ منتشر شد. 

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی

لینک دانلود اپلیکیشن از بازار

لینک نصب نسخه وب اپ (برای کاربران IOS )

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

داروداروخانهمقالاتمقالات ویژهمکمل های غذایی

6 ترفند درمان موخوره بدون کوتاهی موPharmalife Rinfoltilآرایشی بهداشتیآسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانسآمبولانس icuآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاینازبین بردن موخورهاستخدام پرستار خصوصیبراق شدن موبهترین پرستار خصوصیتجهیزات پزشکیتخصص پرستارداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکدرمان خانگی موخورهدرمان موخورهدرمان موخوره با مواد گیاهیرفع موخورهروش های جلوگیری از موخورهریزش مو بعد از کاشتریزش مو به انگلیسیریزش مو در جوانیریزش مو در کودکانریزش مو زنانریزش مو سکه ایریزش مو شدیدریزش موی سرریزش موی هورمونیعوارض قرص رینفولتیل برای چیستقرص رینفولتیلقرص رینفولتیل چیستقرص رینفولتیل خوبهقرص رینفولتیل مردانهقرص رینفولتیل نظراتقرص رینفولتیل(ضد ریزش مو)لوازم آرایشی بهداشتیمزایای مصرف قرص رینفولتیلمکمل غذاییمکمل های غذایی و ورزشیمواد تشکیل‌دهنده قرص رینفولتیل

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram