مراقبت و پرستاری ازفرد مبتلابه کرونا

مراقبت و پرستاری ازفرد مبتلابه کرونا-درخواست خدمات پزشکی و پرستاری برای بیمار

درخواست خدمات پزشکی و پرستاری برای بیمار مبتلا به کرونا

اگر از شخصی مبتلا به COVID-19 در خانه یا مرکز درمانی مراقبت و پرستاری میکنید ، این توصیه ها را دنبال کنید تا از خود و دیگران در برابر این بیماری محافظت کنید. در این مقاله یاد میگیریم  که برای مراقبت از شخصی که علائم کرونا دارد یا شخصی که مبتلا به این ویروس است چه کنیم . این اطلاعات همچنین باید هنگام مراقبت از افرادی که نتیجه آزمایش آنها مثبت است اما ممکن است علائمی نشان ندهند نیز بکار برده شوند.

به خاطر داشته باشید که افراد مسن و افراد در هر سنی که دارای شرایط پزشکی خاص و بیماری زمینه ای هستند در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به نوع شدیدتر COVID-19 قرار دارند. این افراد باید به محض مخشاهده علائم بیماری به پزشک مراجعه کنند.

نکات اساسی برای مراقبت از بیمار مبتلا به کرونا 

  • فرد بیمار را ، درباره ی دستورالعمل پزشک و مراقبت های لازم راهنمایی کنید.
  • برای اکثر افراد ، علائم چند روز به طول می انجامد و معمولاً افراد بعد از یک هفته احساس بهتری دارند.
  • ببینید آیا داروهای تب بر بدون نسخه به پایین آمدن تب به فرد کمک می کنند (برای گرفتن استعلام  موجودی و قیمت دارو ، مشاوره با پزشک و مشاهده نزدیک ترین داروخانه به شما ، میتوانید اپلیکیشن آسپرین ۲۴ را نصب کرده و از این خدمات بهره مند شوید)
  • مطمئن شوید که فردی که مریض است مایعات زیادی بنوشد و استراحت کافی داشته باشد

اقدامات لازم برای مراقبت و پرستاری از بیماران مبتلا به کرونا

  • بیمار را در یک اتاق منفرد با تهویه مناسب قرار دهید (یعنی با پنجره های باز و یک درب باز).
  • حرکت بیمار در خانه محدود و تردد وی در فضای اشتراکی در خانه را به حداقل برسانید.
  • تعداد مراقبان را محدود کنید. سعی کنید تا حداقل یک نفر از اعضای خانواده از بیمار مراقبت کند و بقیه با وی تماس نداشته باشند (همچنین میتوانید برای حفظ و پیشگیری بیشتر از ابتلا به این ویروس، از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنید)
  •  بهداشت دست را بعد از هر نوع تماس با بیماران یا محیط نزدیک آنها انجام دهید . بهداشت دست نیز باید قبل و بعد از تهیه غذا، قبل از صرف غذا، بعد از استفاده از توالت و هر زمان که دستها کثیف به نظر می رسند، انجام شود.
  • مراقبین باید در هنگام قرار گرفتن در اتاق بیمار، ماسک پزشکی محکم داشته باشند که دهان و بینی آنها را بپوشاند.
  • برای بیمار از لباس و ظروف مخصوص استفاده کنید. این موارد پس از استفاده باید با صابون و آب تمیز شوند و به جای دور ریختن مجددا برای بیمار مورد استفاده قرار گیرند.
  • سطوحی در اتاق مراقبت از بیمار که اغلب روزانه لمس می شوند نظیر میزهای کنار تختخواب، تخت خواب و سایر مبلمان اتاق خواب را تمیز و ضدعفونی کنید
  • حداقل یکبار در روز سطوح حمام و توالت را تمیز و ضد عفونی کنید.
  • از دستکش و لباس محافظ (به عنوان مثال پیش بندهای پلاستیکی) باید هنگام تمیز کردن سطوح یا دست زدن به لباس یا ملحفه آغشته به مایعات بدن استفاده شود. بسته به مورد، می توان از دستکش های با کاربرد عمومی یا یکبار مصرف استفاده کرد.
  • از قرار گرفتن در معرض سایر موارد در معرض آلودگی از محیط نزدیک بیمار خودداری کنید (مثلاً مسواک، سیگار، وسایل غذاخوری، ظروف، نوشیدنی، حوله، دستشویی یا ملحفه خود را از بیمار جدا کنید).

خدمات پزشکی و پرستاری برای بیماران 

س از شیوع کرونا ، بسیاری ناچار شده‌اند خود را در خانه قرنطینه کنند، معمولا به دلیل بروز علائمی شبیه به بیماری کرونا یا به علت تماس با فردی که به کرونا مبتلا شده یا به علت سفر به مناطق آلوده. با توجه به اینکه بیمارستان‌ها در بسیاری کشورهایی که بیماری شیوع زیاد دارد زیر فشارند و بیشتر به بیماران بدحال رسیدگی می‌کنند و اصولا بیمارستان‌ها از جاهایی هستند که باید حتی‌الامکان از آنها پرهیز کرد، ایزوله شدن در خانه راه بسیار مهمی در قطع زنجیره انتقال بیماری است.

به این منظور میتوان از خدمات پزشکی و پرستاری در منزل برای مراقبت حرفه ای و پیشگیری از ابتلا سایر افراد بهره برد. همچنین برای انتقال بیماران بدحال به بیمارستان ها و مراکز درمانی میتوان از خدمات آمبولانس های خصوصی به همراه کادر درمانی متناسب با وضعیت بیمار استفاده کرد.

(برای درخواست خدمات پزشکی و پرستاری برای بیمار خود میتوانید اپلیکیشن آسپرین ۲۴ را نصب کرده و از خدمات حرفه ای پزشکی و پرستاری در منزل خود بهره مند شوید. همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن برای انتقال بیمار خود آمبولانس درخواست کنید.)

مطالب مرتبط :

آیا مصرف ویتامین D از کرونا پیشگیری می‌کند؟

تب سنج غیرتماسی ویروس کرونا

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

سلامتیکمک های اولیهمقالات

آسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانس icuآمبولانس mآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاسپرین 24استخدام پرستار خصوصیبرای پرستاری بیمار کرونا چه کنیمبهترین پرستار خصوصیبیمار کروناپرستاری بیمار کروناییپزشک و پرستارپگونه از بیمار مبتلا کرونا مراقبت کنیمتجهیزات پزشکیتخصص پرستارچگونه از بیمار کرونا پرستاری کنیمخدمات پزشکی و پرستاری برای بیماران  کروناداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکقرنطینهقرنطینه بیمار کروناییکروناکرونا ویروسکووید 19لوازم آرایشی بهداشتیمراقبت از بیمار کرونا در خانهمراقبت از بیمار کرونا در منزلمراقبت و پرستاری از بیماران کروناییمراقبت و پرستاری از بیماران مبتلا به کرونامکمل های غذایی و ورزشیناقل کروناویروس کرونا

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram