با رژیم غذایی زون بدون سوزاندن عضله وزن کم کنید

رژیم غذایی زون

با رژیم غذایی زون بدون سوزاندن عضله وزن کم کنید


رژیم غذایی زون چیست؟       

رژیم غذایی زون رژیمی است که بر اساس آرایش ژنتیکی افراد به وجود می آید این رژیم غذایی اساس روشی که بدن ما رفتار می کند، چربی ذخیره می کند، و کالری می سوزاند را کنترل کرده و فعالیت های جسمانی و روانی را تسهیل می کند.

یکی از تفاوت‌های عمده رژیم غذایی زون با سایر برنامه‌های کاهش وزن معروف این است که با رعایت این برنامه با شدت و سرعت بالا وزن کم نمی‌کنید، اما این رژیم تضمین می کند که همه وزنی که از دست می‌دهید ناشی از سوختن چربی است، نه از بین رفتن آب و عضلات.

 جالب است بدانید که حتی گاهی عقربه ترازو هیچ کاهش وزنی را نشان نمی‌دهد؛ اما لباس‌هایتان راحت‌تر تن‌تان می‌رود و بهتر روی اندامتان می‌نشیند.  

چرا برنامه غذایی زون نامیده می شود؟   


قرار دادن سطوح انسولین در زون درمانی به معنای ماندن در “زون ” است، غذاهای زون باید در نسبت های درست مصرف شوند تا به تولید و کنترل انسولین کمک کنند.

برنامه غذایی رژیم زون :


وقتی رژیم زون دارید می‌توانید روزی سه وعده غذای اصلی و دو میان‌وعده بخورید و هر وعده غذایی‌تان ترکیبی از پروتئین‌های کم‌چرب از جمله مرغ بدون پوست، بوقلمون یا ماهی است که با کمی کربوهیدرات (میوه و سبزی، نه نان و غلات) تکمیل می‌شود و مقدار کمی چربی «خوب» هم وعده غذایی‌تان را تکمیل خواهد کرد. چربی‌های خوب شامل آووکادو، روغن زیتون و بادام است.

برای کاهش وزن چه باید کرد؟

اینکه رژیم زون را برای کاهش وزن انتخاب کنید یا نه، نکته بسیار مهمی است که نباید بدون مشورت پزشک متخصص تغذیه پاسخ داده شود. این رژیم و بسیاری از رژیم‌های غذایی که روند خاصی را تنظیم کرده و فرد مجبور به پیروی از آن است، ممکن است آسیب‌های متفاوتی بر افراد مختلف به همراه داشته باشد.

بهترین رژیم کاهش وزن، رژیمی است که تخصصی برای هر فرد طبق شرایط فیزیکی مانند ابتلا به برخی از بیماری‌های گوارشی تنظیم شده باشد.

 رژیم غذایی زون

 

 

نکات پایانی

اینکه برخی از رژیم‌های کاهش وزن برای برخی افراد نتیجه مطلوبی را ایجاد کرده باشند، دلیل بر درست بودن یک رژیم غذایی نمی‌شود و همه نباید از آن پیروی کنند. همانطور که در طول متن بیان شد، رژیم کاهش وزن باید بر اساس شرایط فیزیکی فرد تنظیم شود و پیروی از رژیم‌های غیر اصولی احتمال بروز ناراحتی در بدن را خواهد داشت.

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

سبک زندگیسلامتیمقالات

آسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانسآمبولانس icuآمبولانس mآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیبا رژیم غذایی زون بدون سوزاندن عضله وزن کم کنیدبا سرعت بالا وزن کم کنیدچبدون مشورت پزشک متخصصبرای کاهش وزن چه باید کردبرنامه غذایی رپیم زونبهترین پرستار خصوصیبهترین رژیم کاهش وزنپرستار متخصص خصوصیپرستارکودکپرستاریتجهیزات پزشکیتخصص پرستارتفاوت رژیم زونتولید وکنترل انسولینچجوری لاغر بشیمداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پزشکدرخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکرژیم زون برای کاهش وزنرژیم غذایی زونرژیم غذایی زون چیسترژیم غذایی لاغریسلامتیسوختن چربیعوارض داروهاکاهش وزن سریعلوازم آرایشی بهداشتیمتخصص تغذیهمکمل غذاییمکمل های غذایی و ورزشی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram