ماساژور برقی چیست

ماساژور برقی چیست


ماساژور برقی چیست؟!      

ماساژور برقی چیست ؟ وسیله ای برای ماساژ دادن با قابلیت دسترسی آسان در هر زمان است که بهترین راه برای از بین بردن درد عضلات، ایجاد آرامش و لذت را ایجاد می کند. که می توانید آن را در هر زمان و هر مکان ( بسته به اندازه) و با امکان دسترسی بالا و راحتی در استفاده،  به طور کلی این دستگاه های به صورت برقی و شارژی مورد استفاده قرار می گیرند.

به جای حضور مداوم در مراکز ماساژ و یا استخدام یک ماساژور حرفه ای، به راحتی می توانید ماساژ را به خانه، محل کار و هر محیط دیگری بیاورید. 

بسیاری از ماساژورهای الکترونیکی قابل حمل هستند، بنابراین شما می توانید از آنها در خانه، اداره یا حتی در ماشین استفاده کنید. پس بسیار مهم است که یک ماساژور مناسب را انتخاب کنید تا بتوان نیازهای جسمی و روحی خود را به شکلی مناسب برطرف کرد.

فواید دستگاه ماساژور برقی چیست؟!  

هنگام استفاده، خون بیشتری از قلب پمپاژ می شود و مویرگهای بدن بازتر می شوند که موجب کاهش موقت سیستولیک و دیاستولیک میشود. و ضربان قلب اندکی افزایش پیدا می کند.

بهبود و تسکین عملکرد دستگاه گوارش. 

تبدیل فشار متقابل بر عضلات به انرزی در بدن.

بهبود درد مفاصل ناشی از صدمه و التهاب.

بهبود مشکلات تنفسی از طریق ماساژ قفسه  سینه، شانه و کتف.

کاهش احتقان در سیستم لنفاوی.

تسکین تنش عضلانی و گرفتگی آنان.

کاهش استرس

کمک به بی خوابی

درمان بیماری هایی نظیر سرطان و ام اس  MS

بهبود احساس تعادل و هماهنگی: گیرنده های کل بدن در همان زمان تحریک می شوند که منجر به بهبود هماهنگی عضلات مربوطه می شود و در عین حال احساس تعادل بیشتر را فراهم می کند.

معیارهای یک ماساژور برقی چیست؟!

در خرید ماساژور می بایست معیارهای مختلفی را درنظر داشته باشید که ازجمله این معیارها می توانیم به اندازه ماساژور، ماساژور ضربه ای و یا لرزشی، تنظیمات شدت، قابلیت های جدید، قابلیت شارژ ماساژور، برند و گارانتی معتبر، ظاهر ماساژور و ریموت کنترل اشاره کنیم.

اندازه ماساژور

یکی از مهم ترین معیارها در خرید ماساژور ، اندازه آن است. بهتر است با توجه به میزان درد و نوع ماساژی که از دستگاه انتظار دارید، یک ماساژور با سایز مناسب خریداری کنید. اگر فضای کافی برای گذاشتن آسانسور در منزل ندارید و یا امکان حمل و نقل ماساژور برایتان سخت است، توصیه می کنیم از ماساژورهای با اندازه کوچک تر استفاده کنید. به همین صورت، حمل و نقل ماساژورهای بزرگ تر به راحتی ماساژورهای کوچک تر نیست ولی این نوع ماساژورها می توانند در کاهش درد شما تأثیر بسزایی داشته باشند. به عنوان مثال، صندلی ماساژور می تواند بسیار سنگین بوده و در مقابل، روکش صندلی ماساژور به عنوان یک ماساژور قابل حمل شناخته می شود.

قابلیت شارژ ماساژور

اکثر ماساژورهای دستی قابل حمل، قابلیت شارژ دارند. از ماساژورهای قابل حمل می توانید در خارج از خانه و در دفتر و محل کار خود بدون نیاز به پریز برق استفاده کنید. همچنین اگر اهل سفر هستید، این نوع ماساژورها می توانند برایتان بسیار کاربردی باشند. در ماساژورهای شارژی به کیفیت باتری، اهمیت ویژه ای قائل باشید.

برند و گارانتی معتبر

یکی دیگر از معیارهای مهم در خرید ماساژور ، کیفیت قطعاتی است که در تولید کالا بکار برده شده است. کیفیت قطعات دستگاه با طول عمر آن ارتباطی مستقیم دارد، بدین صورت که به هر میزان که دستگاهی با کیفیت داشته باشید، می توانید طول عمر بالاتری از آن انتظار داشته باشید. با توجه به بالا بودن قیمت ماساژور، طول عمر آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. توصیه می کنیم با اندکی هزینه بیشتر، برندی معتبر خریداری کنید. گارانتی معتبر و همچنین طولانی مدت، از دیگر ویژگی هایی است که به هنگام خرید محصول از یک فروشگاه اینترنتی در قسمت مشخصات محصول می توانید دسترسی داشته باشید.

ماساژور ضربه ای و یا لرزشی

ماساژورهای ضربه ای، یکی از بهترین انواع ماساژورها در بازار می باشند. این نوع ماساژورها مجهز به چکش هایی هستند که به عمق بافت بدن نفوذ کرده و معمولاً برای پشت و پا مناسب می باشند. ماساژورهای لرزشی برای راحتی بیشتر و ریلکس شدن عضلات از ارتعاش و گرما استفاده می کنند. این ارتعاشات و گرما، باعث لرزش خفیف در بافت و عضلات فرد می شود. این نوع ماساژورها همچنین می توانند با ارتعاش تحریک کننده خود، درد عضلات اسپاسم شده شانه ها، گردن و همچنین پشت سر را کاهش دهند.

تنظیمات شدت ماساژور

برخی اوقات بعد از یک تمرین و یا کار سنگین، احساس می کنید که به ماساژ با شدت بالا نیاز دارید. توصیه می کنیم ماساژوری خریداری کنید که دارای کلیدهای تنظیم شدت باشد. در این نوع ماساژورها به راحتی می توانید متناسب با نیاز و درد خود، شدت دستگاه را تنظیم کرده و از آن استفاده کنید.

قابلیت های جدید ماساژور

اگر سری به بازار زده باشید و یا گشتی در بین فروشگاه های معتبر اینترنتی داشته باشید، شاهد انواع جدید ماساژور با جدیدترین قابلیت ها در بازار خواهید بود. ماساژ کششی در پشت کمر، ماساژ موجی نشیمنگاه، گوی ماساژ از قسمت کمر تا گردن، کشش مفاصل و کمر، ماساژ چرخشی کمر، هیتر گرمایی پشت کمر، مغناطیس درمانی و همچنین Zero gravity از جدیدترین قابلیت هایی است که در انواع جدید ماساژور می توانید پیدا کنید.

ظاهر ماساژور

همچنین این که از صندلی ماساژور استفاده می کنید و یا ماساژور S شکل، به نوع درد و کاهش آن بستگی دارد. باید مطمئن شوید ماساژوری که خریداری کرده اید می تواند به عمیق ترین قسمت های بافت عضلانی شما رسیده و درنتیجه دردتان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

ریموت کنترل

اگر شما نیز مایل هستید با یک دکمه به راحتی و بدون تغییر پوزیشن خود بتوانید قدرت ارتعاش و یا گرما را کم و زیاد کرده و یا آن را خاموش کنید، توصیه می کنیم دستگاهی خریداری کنید که مجهز به ریموت کنترل باشد.

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

تجهیزات پزشکیداروخانهمقالات

آسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانسآمبولانس icuآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیبهترین پرستار خصوصیتجهیزات پزشکیتجهیزات درمانیتخصص پرستارتکسین درد مفصلخرید نوار درمانیداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکدرمان درد زانودرمان درد عضلهلوازم آرایشی بهداشتیماساژور برقیماساژور برقی چیستماساژور برقی مجیکماساژور پاماساژور تفنگیماساژور در منزلماساژور سرماساژور صورتمکمل های غذایی و ورزشینوار درمان برای کی خوبهنوار درمانینوار درمانی چیستنوار درمانی ساده

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram