بوتاکس مو : جایگزین کرایتنه جدیدترین روش احیاء مو

بوتاکس مو

بوتاکس مو : جدیدترین روش احیاء مو!!       

وقتی به چین و چروک فکر می کنید ، ممکن است به آنابوتولین توتوکسین A (بوتاکس) فکر کنید ، یک داروی تجویزی رایج است که برخی افراد برای صاف کردن چین و چروک از آن استفاده می کنند.

اما در مورد بوتاکس برای موهایتان چطور؟

موهای روی سر شما ، مانند پوست شما ، خاصیت ارتجاعی خود را به مرور از دست می دهد.این محصولات جدید , خود را به عنوان بوتاکس مو به بازار عرضه می کنند زیرا قرار است موها را پر و صاف کنند و وزی موها را کاهش دهند.

آیا بوتاکس مو حاوی بوتاکس است؟

بوتاکس برای مو در واقع حاوی عنصر سم بوتولینوم , ماده اصلی بوتاکس نیست. در عوض ، این یک اسم است که براساس نحوه عملکرد محصول ساخته شده است. درست مانند بوتاکس با شل کردن عضلات و صاف کردن پوست کار می کند ، ” بوتاکس مو” با پر کردن فیبرهای جداگانه موها کار می کند تا به پر شدن و صاف شدن آن کمک کند.

 بوتاکس مو چگونه کار می کند؟

بوتاکس مو در واقع یک درمان نرم کننده قوی است که الیاف مو را با فیلری مانند کراتین می پوشاند. این درمان هر قسمت از موهای شکسته یا نازک و هر رشته پر می کند تا موها پر و براق تر به نظر برسند.

این مواد بسته به محصول متفاوت هستند. فیبرنوتیک L’Oreal Professional’s از ماده ای به نام Intra-Cylane برای پر کردن رشته های مو با الیاف نرم و انعطاف پذیر استفاده می کند. این کمک می کند تا ظاهر موهای صاف و نرم تری ایجاد شود. یکی دیگر از محصولات محبوب ، Majestic Hair Botox است که ادعا می کند از ترکیب اختراع شده زیر استفاده می کند:

  • روغن خاویار
  • پپتید BONT-L
  • ویتامین B-5
  • ویتامین های E
  • کمپلکس کلاژن ، که بخشی از درمان “بوتاکس” را تشکیل می دهد.

چه کسی می تواند از بوتاکس برای مو استفاده کند؟

در صورت داشتن موارد زیر می توانید از بوتاکس مو استفاده کنید:

  • موخوره
  • موهای بسیار ریز ، فاقد حجم و درخشش
  • موی آسیب دیده
  • موهای وز
  • موهایی که می خواهید صاف کنید

به طور کلی ، بوتاکس مو برای هر نوع مویی مناسب است.

 در طول برنامه چه اتفاقی می افتد؟

بوتاکس برای موهای شما از هیچ نوع تزریقی استفاده نمی کند. در عوض ، این یک نرم کننده است که به طور مستقیم بر روی موهای شما اعمال می شود. بوتاکس درمانی برای مو عاری از هرگونه ماده شیمیایی است شما می توانید برای انجام معالجه به یک سالن مو مراجعه کرده و یا محصولات را برای استفاده در خانه خریداری کنید.

درمان با یک شامپو مخصوص برای باز کردن کوتیکول های مو و آماده سازی رشته ها برای نرم شدن شروع می شود. سپس بوتاکس مو با ماساژ دادن محصول روی ریشه تا نوک ، روی رشته ها اعمال می شود. این ماده برای مدت زمانی معمولاً بین ۲۰ تا ۹۰ دقیقه روی موهای مرطوب باقی می ماند.

ممکن است برخی از آرایشگرها قبل از خشک کردن و صاف کردن موهای شما با اتو مو ، ماده را از روی موهایتان بشویند. سایر متخصص ها ممکن است این محصول را روی موهای شما بگذرانند بماند و همزمان موهای شما را خشک و صاف کنند اینکار به محصول کمک می کند بیشتر در رشته های مو شما نفوذ کند.

نتایج درمان را بلافاصله بعد از خشک شدن موهای خود مشاهده خواهید کرد.

قیمت بوتاکس مو چقدر است؟

هزینه بوتاکس مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. کلنیک پوست و موی مورد انتخاب شما تأثیر زیادی در قیمت دارد. همچنین از آنجایی که محصولات بوتاکس برای مو بسیار متنوع هستند، قیمت مواد نیز می تواند بر هزینه بوتاکس موی سر تأثیر بگذارد. اگر درمان را در سالن انجام می دهید، قبل از قرار ملاقات خود درباره قیمت سوال کنید.

 بوتاکس مو چقدر موثر است؟

 این روش در حال حاضر یک روند بسیار محبوب است و تست های خانگی زیادی وجود دارند که ادعا می کنند تاثیر این روش واقعی است.

فهم این قضیه که این محصولات چقدر خوب کار می کنند یا اینکه این مواد با کیفیت هستند یا نه ممکن است دشوار باشد. بهترین راه برای به دست آوردن نتایج خوب ، مراجعه به یک سالن قابل اعتماد و سؤال از یک متخصص مو در آنجا برای توصیه های درمانی است. متخصصین مو می توانند محصولات خود را از فروشندگان معتبر خریداری کنند ، بنابراین می دانند که بهترین محصولات چه برندی هستند و از کجا تهیه می شوند.

اثرات بوتاکس بین ۲ تا ۴ ماه باقی می ماند ، اگرچه مدت زمان دقیق در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. توصیه می شود برای حفظ نتایج از شامپوی کم سولفات یا عاری از سولفات استفاده کنید.

آیا  بوتاکس برای مو ضرر دارد؟

این محصول بی خطر برای استفاده در نظر گرفته شده است ، اگرچه مانند هر روش درمانی مو ، خطر تحریک پوست یا یک واکنش آلرژیک وجود دارد. برای کاهش خطر عوارض جانبی ، این درمان نباید با پوست شما در تماس باشد.

بوتاکس مو در مقابل کراتین

 کراتین از ماده شیمیایی است و اغلب حاوی فرمالدئید هستند. فرمالدئید برای “قفل” یا “فریز” رشته های مو به حالت مستقیم استفاده می شود تا به صاف نگه داشتن آنها کمک کند. اگرچه فرمالدئید مورد استفاده در کراتین به دلیل سرطان زا بودن باعث نگرانی های بسیاری شده است، اما نتایج طولانی مدت را به همراه دارد.

در کل کراتینه روش ارزانتری نسبت به بوتاکس مو است.

از طرف دیگر بوتاکس فقط یک روش نرم کنندگی خوب است و از واکنش های شیمیایی برای کار استفاده نمی کند. ترکیبات این ماده حاوی هیچ ماده شیمیایی مضری مانند فرمالدئید نیست و همین امر به محبوبیت بیشتر بوتاکس برای مو نسبت به کراتینه می افزاید.

در حقیقت

اگر به دنبال راه حلی برای صاف کردن  و پر رنگ تر و براق تر شدن موهای خود هستید ، یک روش درمانی بوتاکس می تواند کمک کند. برای کسب بهترین نتیجه ، آماده خرج کردن چند صد دلار و بازدید از یک سالن قابل اعتماد باشید.

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

زیباییمقالات

ASPIRIN 24Aspirin24aspirin24appbotoxbotox for hairآرایشی بهداشتیآسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانس icuآمبولانس mآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیبراق شدن موبهترین برند بوتاکس موبهترین پرستار خصوصیبوتاکسبوتاکس مو چیستبوتاکس مو ضرر دارد؟تجهیزات پزشکیتخصص پرستارتفویت موداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکرنج قیمت بوتاکس موصاف کردن موفرق بوتاکس مو با کراتینهکراتینه مولوازم آرایشی بهداشتیمکمل های غذایی و ورزشیمواد بوتاکس مونرم کردن مونرم کنندگیهزینه بوتاکس مو

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram