معرفی انواع تشک های بیمارستانی راهنمای انتخاب و خرید آن

انواع تشک های بیمارستانی

انواع تشک های بیمارستانی


معرفی انواع تشک های بیمارستانی:

تشک بیمارستانی فوم 

در بین انواع تشک های بیمارستانی این تشک ها در عین حال که قیمت مناسبی دارند، سبک تر از تشک های فنری هستند. قابلیت تنفس آن ها به خوبی تشک های فنری نیست ، اما آن ها بخشی از تکان های ناشی از حرکات را جذب می کنند. بسیاری از آن ها برای انتقال وزن کاربر طراحی شده اند و از زخم بستر و زخم های پوست جلوگیری می کنند.

این نوع از تشک بیمارستانی برای افرادی که وزن بالایی دارند مناسب تر است و بسیاری از تولید کنندگان ، نوع ویژه ای از این تشک با نام مایا مدیکال را برای افرادی که وزن بالایی دارند عرضه کرده اند. 

تشک بیمارستانی فنری

قیمت این تشک ها معمولا کمتر از سایر انواع تشک بیمارستانی می باشد و می توان از آن ها برای بیمارانی که در روز تحرک دارند و زمین گیر نشده اند استفاده کرد. ضمن این که می توان نرم یا سفت بودن آن را انتخاب نمود.

تشک مواج سلولی

در بین انواع تشک های بیمارستانی تشک مواج نقش بسیار مهمی در بهبود و پیشگیری از زخم بستر دارد، پیشنهاد میکنیم برای بیمارانی که دچار مشکل های کمتر و مدت زمان بستری کوتاهی دارند از تشک های مواج ساده یا زنبوری، بیمارانی که مدت زمان بستری طولانی تر یا سن بالاتری دارند و هنوز علائم زخم شدگی ندارند از تشک مواج سلولی ساده و برای بیمارانی که دچار بیماری های سخت تر و بستری بیشتری میباشند یا در بدنشان زخم دیده میشود از تشک مواج لیزری و تخصصی، مراکز درمانی یا بیمارستانها و همچنین بیمارنی که دچار بستری های طولانی تری مثل بیماران کُما و یا بیمارنای که زخم های خیلی شدید با درجه خیلی زیاد دارند از تشک مواج سلولی فوق تخصصی استفاده نمایند. 

تشک بیمارستانی بادی  

این تشک ها برای بیمارانی که تحرک خیلی کمی دارند و از زخم بستر رنج می برند مناسب است. آن ها از فشار قسمت هایی که وزن زیادی دارند کم می کنند. همچنین رطوبت پوست را کاهش می دهند. بیشتر این تشک ها برای نقاط فشار که باعث ایجاد زخم بستر می شوند ناحیه بندی شده اند و فشار را در این نقاط کاهش می دهند.

نکاتی که باید در خرید انواع تشک مواج به آن توجه داشت:

اگر مدت زمان بستری بیمار زیاد است باید از تشک های مواج ضخم بستر سلولی استفاده کرد و اگر کوتاه باشد از تشک مواج زنبوری استفاده کرد اگر بیمار دارای زخم بستر باشد بهتر است از تشک مواج سلولی تخصصی استفاده شود وزن بیمارانی که زیاد است نمیتوانند از تشک های مواج ساده یا زنبوری استفاده نمایند و حتما باید از نوع تشک مواج سلولی استفاده شود با توجه به هزینه های درمان زخم بستر بهتر است در خرید تشک مواج مناسب برای بیماران صرفه جویی نشود

.https://aspirin24.com/blog/

https://surgiran.com/en/home/

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

تجهیزات پزشکیمقالات

آسپرین 24آسپرین۲۴آمبولانس خصوصیاستاندارد تشک بیمارستانیانواع تشک های بیمارستانیتجهیزات پزشکیتشک بیمار یا تشک مواجتشک بیمارستانی بادیتشک بیمارستانی فنریتشک بیمارستانی فومتشک ضد زخم بسترتشک مناسب برای بیمارتشک مواج سلولیچه نوع تشکی برای بیمار خوبهدارودرخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلاینکاربرد انواع تشک های بیمارستانیلوازم آرایشی بهداشتیمعرفی انواع مختلف تشک های بیمارستانیمعرفی انواع مختلف و راهنمای انتخاب تشک بیمارستانیمکمل های غذایی و ورزشینکات مهم برای خرید انواع تشک

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram