نکات زیبایی که مردان برای جذاب شدن باید بدانند!

نکات زیبایی برای مردان

نکات زیبایی برای مردان


پوست خود را مرطوب نگه دارید!

شما برای مراقبت از مهم ترین عضو بدن خود یعنی پوستتان چه کاری انجام می دهید؟  رطوبت یکی از اولین نکات زیبایی برای مردان است که روشی برای حفظ سلامت پوست است.  مقدار زیادی آب بنوشید. و اگر هنوز پوست شما کمی خشک است ، بعد از دوش گرفتن از لوسیون استفاده کنید. در واقع از یک لوسیون برای بدن و یک مرطوب کننده برای صورت خود استفاده کنید.

مراقبت های قبل از اصلاح صورت!    

اصلاح صورت می تواند باعث خارش و افزایش رشد موهای زائد شود. بنابراین بهتر است در هنگام اصلاح صورت خود از کرم اصلاح استفاده کنید. به دنبال کرم های اصلاح حاوی مواد آرامش بخش و آنتی اکسیدان باشید. توجه کنید که منظور ما استفاده از ژلهای اصلاح نیست. ژل ها  الکل بیشتری دارند و این باعث می شود میزان خشکی پوست افزایش یابد. 

صورتتان را بشویید!

شستن صورت فقط مختص زنان نیست. آلودگی ، گرد و غبار ، عرق و خاک ناشی از فعالیتهای روزمره می تواند منافذ پوست شما را مسدود کند. در پایان روز ، برای از بین بردن تمام آن آلودگی ها  باید صورت خود را بشویید.

پاک کننده ها به از بین بردن روغن اضافی کمک می کنند ، بنابراین اگر پوستتان چرب است یا آکنه داریید ، از یک پاک کننده روزانه استفاده کنید.

از یک شامپو مخصوص برای آقایان استفاده کنید!

از دیگر نکات زیبایی برای مردان این است که کف سر مردان با زنان فرق دارد. پوست سر مردان حساس تر است و نسبت به برخی از مواد خاص واکنش نشان می دهد. به همین دلیل ، مردان باید از محصولات موی متناسب با پوست سر خود استفاده کنند. پوست سر مردان نسبت به خانم ها روغنی تر است ، بنابراین مردان به شامپویی نیاز دارند که بتواند موهایشان را بدون خشک شدن بیش از حد تمییز کند. 

 مردان نیز می توانند از نرم کننده استفاده کنند!

شاید شنیده باشید که می گویند مردان نیازی به استفاده از نرم کننده ندارند. اگر موهای شما کوتاه است ، ممکن است خیلی نیازی به استفاده از نرم کننده نداشته باشید ، اما اگر موهای بلند تری بهتراست پس از شستن موهایتان از یک نرم کننده استفاده کنید. نرم کننده باعث می شود هرگونه خشکی که شامپو ایجاد می کند از بین برود.

لب های خود را چرب نگه داریید!

در اینجا یک نکته ساده برای مردان وجود دارد: از چرب لب استفاده کنید! لبها زود پیر شده  وبه شدت خشک می شوند. یک چرب لب ، ترجیحاً ضد آفتاب ، در جیب خود بزاریید و آن را در طول روز استفاده کنید.

 به اندازه کافی بخوابید!

آیا زیر چشمتان سیاه شده است ؟ این ممکن است به دلیل عدم استراحت کافی باشد. بزرگسالان به طور متوسط بین ۷ تا ۹ ساعت خواب نیاز دارند. اگر زیر چشمتان سیاه شده ، می توانید با قرار دادن قاشق سرد روی چشمان خود ، پف  آن را کاهش دهید.

همچنین ، با قرار دادن برشهای  سیب زمینی خام به مدت ۲۰ دقیقه در زیر چشم می توانید به کاهش تیرگی ها کمک کنید.

ممکن است خواندن این مطلب نیز برایتان مفید باشد.

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

زیباییمقالات

Beauty Tips for Menآسپرین 24آشنایی با معیاری های زیبایی مردانآمبولانس خصوصیاسرار زیبایی مردانتجهیزات پزشکیترفندهای زیبایی و آرایشی چهره مرداندارودرخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلاینراه های افزایش جذابیت مردانلوازم آرایشی بهداشتیمراقبت از پوست آقایانمراقبت پوست مردان و توصیه هایی برای حفظ زیبایی پوستمکمل های غذایی و ورزشینکات زیبایی که مردان باید بدانند!نکات زیبایی مردانه که بهتره هر مردی آنها را رعایت کند

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram