چانه بند ضدخروپف

چانه بند ضدخروپف


چانه بند ضد خروپف!   

چانه بند ضد خروپف تاثیر بسزایی در جلوگیری از خروپف دارد زیرا حالت قرار گیری آن دور چانه و سر موجب بسته ماندن دهان شده و همین امر باعث جلوگیری از خروپف و مانع بی خوابی می شود. این چانه بند به شکلی کاملا طبیعی عمل کرده و هیچ خطر یا مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. طراحی خاصی که دارد گوش ها را در دو طرف سر کاملاً آزاد گذاشته و به همین ترتیب هیچ فشار و دردی نخواهد داشت. اندازه آن با هر سایز سر قابل تنظیم بوده و همه می توانند از آن استفاده کنند. نحوه بسته شدن این چانه بند به صورت چسبی بوده و از چسب های مقاومی هم برخوردار است که در طول شب به طور کامل روی سر و دور چانه باقی می ماند.  

چرا ما خروپف می کنیم؟ 

دلیل اصلی خروپف کردن لرزش سقف دهان است. در این حالت ریه‌ها در برابر مجرای هوایی انسداد داشته و عضلاتی که باید مسیر ورود هوا را باز نگه دارند، قوام خود را از دست داده اند. بنابر این ریه‌ها هوا را به داخل کشیده و با لرزش کام دهان یا همان سقف دهان و نیز بافت های شل شده عضلات، صدای خروپف به وجود می‌آید.

عواملی که باعث ایجاد خروپف می شوند 

اگر چه بعضی اوقات خروپف بدون هیچ علت خاصی رخ می‌دهد، اما بعضی عوامل موجب تشدید آن می‌گردند. از جمله این عوامل می‌توان به داشتن اضافه وزن، مصرف نوشیدنی‌های الکلی، مصرف داروهای ضد‌حساسیت، آسم، آسم آلرژیک و … اشاره کرد. همچنین بعضی افراد نیز حین خوابیدن به پشت، دچار خروپف می‌گردند. این نوع از خروپف با تغییر وضعیت خواب شخص، متوقف خواهد شد.

چانه بند ضدخروپف

چانه بند ضدخروپف با بسته نگه داشتن دهان هنگام خواب از خروپف جلوگیری میکند و یکی از راه های جدید درمان خروپف محسوب میگردد.

خروپف می‌تواند برای فرد و اطرافیان او بسیار آزار دهنده باشد.  استفاده از فک بند ضدخروپف برای کسانی که عادت دارند با دهان باز بخوابند، یا افرادی که اغلب به پشت می‌خوابند، بسیار مؤثر است.

چانه بند ضدخروپف و سی پپ

یکی از کاربرد های چانه بند ضدخروپف (فک بند ضدخروپف) ، برای بیمارانی است که از دستگاه های کمک تنفسی سی پپ و یا بای پپ استفاده میکنند و تمایل دارند بجای استفاده از ماسک های دهان و بینی ، فقط از ماسک های بینی استفاده کنند لذا برای بسته ماندن دهان در طول شب نیاز به چانه بند دارند.

چانه بند و نوزونت ضدخروپف

در صورت استفاده از چانه بند ضد خروپف، نیاز است راه هوایی بیمار ( بینی ) باز باشد زیرا با بسته شدن دهان یکی از راه های هوایی بسته میشود لذا نیاز است راه هوایی دیگر حتما باز باشد.جهت حصول اطمینان از باز بودن بینی در هنگام خواب ،دستگاه ضد خروپف نوزونت پیشنهاد میشود.

چانه بند ضد خروپف و گیره بینی رفع خروپف

در صورت استفاده از چانه بند ضد خروپف، نیاز است راه هوایی بیمار ( بینی ) باز باشد زیرا با بسته شدن دهان یکی از راه های هوایی بسته میشود لذا نیاز است راه هوایی دیگر حتما باز باشد.جهت حصول اطمینان از باز بودن بینی در هنگام خواب گیره بینی رفع خروپف ( Nose clip ) وسیله ای سیلیکونی ساده است که در ورودی بینی قرار گرفته و دارای دو مگنت میباشد که با وارد کردن فشار به سپتوم بینی، مسیر عبور جریان اکسیژن را باز نگه داشته و به تنفس بهتر در طول شب کمک می کند.این وسیله بعنوان یکی از ابزار های درمان خروپف مورد استفاده قرار میگیرد.

چانه بند خروپف و چسب بینی ضد خروپف

در صورت استفاده از فک بند ضد خروپف، نیاز است راه هوایی بیمار ( بینی ) باز باشد زیرا با بسته شدن دهان یکی از راه های هوایی بسته میشود لذا نیاز است راه هوایی دیگر حتما باز باشد.جهت حصول اطمینان از باز بودن بینی در هنگام خواب  استفاده‌از چسب خروپف که یکی‌ از درمان های جدید خروپف است که  با باز کردن راه هوایی بینی ،به تنفس بهتر و راحت‌ تر کمک میکند. علاوه بر این به بهبود سينوزيت ناشي از سرماخوردگي و آلرژي کمک کرده و ميزان آنرا نيز کاهش مي‌دهد.

چانه بند و رسپیراتور ضدخروپف

در صورت استفاده از چانه بند ضد خروپف، نیاز است راه هوایی بیمار ( بینی ) باز باشد زیرا با بسته شدن دهان یکی از راه های هوایی بسته میشود لذا نیاز است راه هوایی دیگر حتما باز باشد.جهت حصول اطمینان از باز بودن بینی در هنگام خواب  استفاده‌ از رسپیراتور که یکی از درمان های خروپف است که با حداکثر کردن جریان هوا و کمک به تنفس راحت و طبیعی در خواب، می تواند از خروپف شبانه جلوگیری کرده و از این طریق کیفیت خواب و زندگی شما را بهبود بخشد توصیه میگردد.

سایر کاربردها

یکی از موارد دیگری که این وسیله در آنها بکار میرود بعنوان چانه بند ارتودنسی میباشد.در برخی افراد بخصوص کودکان و نوجوانانی که فک پایین آنها بیش از اندازه در حال رشد میباشد متخصصان ارتودنسی با استفاده از فک بندطبی از این رشد غیر طبیعی جلوگیری مینمایند.

همچنین می توانید از گیره بینی ضد خروپف نیز استفاده کنید.

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

تجهیزات پزشکیداروخانهمقالات

Anti-snoring nose clipsnoreShield Jaw Strapآسپرین 24آسپرین 24 اپلیکیشن درخواست پرستارآسپرین۲۴آمبولانسآمبولانس icuآمبولانس تیپ Cآمبولانس خصوصیاپلیکیشن آسپریناپلیکیشن درخواست آمبولانس خصوصیاپلیکیشن درخواست خدمات پزشکیاستخدام پرستار خصوصیبالش ضد خروپفبهترین پرستار خصوصیتجهیزات پزشکیتخصص پرستارچانه بند ضد خروپفچانه بند ضدخروپفچسب ضد خروپفخرو پف کودکخروپفخروپف به انگلیسیخروپف در بارداریخروپف در خواب نشانه چیستخروپف شدیدخروپف کودکانخروپف نوزادداروداروخانهداروخانه آنلاینداروخانه مجازیداروی ضد خروپفدرخواست آمبولانس اکونومیکدرخواست پرستاردرخواست پرستار ICUدرخواست پرستار خصوصیدرخواست پرستار خصوصی در آسپرین 24درخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلایندرخواست و پزشکدرمان خروپفدستگاه ضد خروپفساعت ضد خروپفساعت مچی ضد خروپفعلت خروپفقرص ضد خروپفگیره بینی ضد خروپفلوازم آرایشی بهداشتیمچ بند ضد خروپفمکمل های غذایی و ورزشی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram