با مکمل گابا یا آمینوبوتیریک اسید آشنا شوید!

مکمل گابا

با گابا یا آمینوبوتیریک اسید آشنا شوید


GABA  گابا یا آمینوبوتیریک اسید چیست؟  

مکمل گابا یک آمینو اسید است که نقشی اساسی در تولید هورمون رشد دارد. هورمون رشد یک هورمون آنابولیک بسیار قوی است که باعث عضله سازی ، چربی سوزی و بهبود عملکرد ورزشکاران می شود . گاما آمینوبوتیریک اسید تقریبا در تمام بخش‌های مغز یافت می‌شود و از طریق فعالیت آنزیم گلوتامیک اسید دی کربوکسیلاز (GAD) تشکیل می‌شود.

با افزایش سن، تولید هورمون رشد در بدن انسان کاهش می یابد و از آنجایی که وجود این هورمون در بدن برای بدنسازان مهم می باشد و باعث رشد بیشتر و بهتر عضلات می گردد ، مصرف مکمل گابا می تواند با تاثیر گزاری بر روی غده هیپوفیز، میزان تولید هورمون رشد HGH را افزایش دهد و در ساخت عضلات کمک چشم گیری کند.در ادامه بیشتربا گابا یا آمینوبوتیریک اسید آشنا شوید. 

مزایای مصرف مکمل گابا:  

تسکین اضطراب

بهبود خواب 

کاهش نشانه های افسردگی

تسکین نشانه های سندرم پیش از قاعدگی

کاهش التهاب

تحریک غده هیپوفیز قدامی برای تولید بیشتر هورمون رشد (HGH)

 

نحوه مصرف مکمل گابا

GABA به شکل‌های پودر، قرص های جویدنی و کپسول عرضه میشود.

همانند بسیاری از محصولات، شما می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و یا در ترکیب با محصولات فرمولی استفاده نمایید. بنابراین در این صورت این محصول در بسیاری از محصولات از جمله قرص‌های خواب، محصولات توانبخشی، محصولات پیش از ورزش و محصولات ضدپیری مشاهده می‌شود.

 میزان پیشنهادی برای مصرف دو گرم و چهار بار در روز می‌باشد. استفاده از GABA به میزان ۵ گرم برای به حداکثر رساندن آزادسازی GH صورت می‌گیرد اما بهترآن است که ۲ گرم مصرف شود و در صورتی که نتیجه مطلوب را نگرفتید می‌توانید مقدار آن را به مرور زمان کمی افزایش دهید.

مصرف این محصول عموما با معده خالی و قبل از خواب صورت می‌گیرد اما با توجه به نوع محصول ممکن است دستورالعمل مصرف متفاوت باشد، بنابراین برای اطلاعات دقیق به برچسب محصول مراجعه نمایید.

 

 

*آسپرین ۲۴*

،اپلیکیشن درخواست خدمات پزشکی آنلاین ,آمبولانس خصوصی ، درخواست پزشک و پرستار، دارو  ,مکمل های غذایی و ورزشی, تجهیزات پزشکی, لوازم آرایشی بهداشتی*

مقالاتمقالات ویژهمکمل های ورزشی

GABA or aminobutyric acidآسپرین 24آسپرین۲۴آمبولانس خصوصیبا مکمل گابا بیشتر آشنا شویدتجهیزات پزشکیچرا گابا بخوریمدارودرخواست پزشک و پرستاردرخواست خدمات پزشکی آنلاینراهنمای مصرف گابافواید مکمل گاباکپسول گاباگاباگابا چیستگابا یا آمینوبوتیریک اسید چیستگاما آمینوبوتیریک اسیدگاما آمینوبوتیریک اسید چیستلوازم آرایشی بهداشتیمزایای مصرف مکمل گابامکمل بدنسازیمکمل گابامکمل های غذایی و ورزشیموارد مصرف مکمل گابانحوه مصرف مکمل گابا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram